یادگار شهید

یادگار شهید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایمان رجبی

توضیحات

فعالیت جدی این نویسنده از 1390 آغاز شد. هم اکنون در چندین مجله و سایت مستقر در مشهد فعالیت دارد. داستان حاضر از مجموعه خس و نی انتخاب شده است. این مجموعه در دست چاپ بوده و به زودی وارد بازار نشر خواهد شد. منتشر کننده این کتاب نویسنده می باشد. مجموعه خس و نی شامل پنج داستان کوتاه از این نویسنده می باشد که شامل داستان های زیر می باشد. خس و نی، یادگار شهید، داغ، چادر میراث خون، کازینو بخشی از داستان را با هم بخوانیم - عمو شاپوری، تو چند سالته؟ - من دیگه گندیدم؛ از چلچلیم خیلی گذشته، چطور مگه با مرام؟ - آخه نوکرتم هم سن و سالای من و تو حالا نوه هم دارن اما ما همین جور یکه و یالغوز موندیم ور دل ننمون. تا نمردیم یکی بایس برامون آستین بالا بزنه دیگه. - میخامت ابی بامرام، بد جوری هم میخامت. ولی داداش اینا همش رکبای روزگاره، چی یکه باشی چی با جماعت، عمرت میگذره، اما غمت نباشه من یکی دربست عبد و عبیدتم، بینم با مرام خاطر خواهم شدی یا نه؟ - ای یکی رو زیر سر دارم. - کی هست؟ حق تکثیر: انتشار از طرف نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری