یادنامه عبدالحسین زرین کوب

یادنامه عبدالحسین زرین کوب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

یکی از برجسته ترین محققین معاصر ایران عبدالحسین زرین کوب است،که آثار بیانی و بنانی بسیاری از خود بجای گذاشته است،و بسیاری از مقالات و کتب او در زمینه های گوناگون، حکم آثار مرجع را برای محققین امروزی داراست،از همین روی برآن شدیم تا مجموعه مقالاتی را از این محقق فرزانه و گرامیداشتی از او که در نشریه بخارا تهیه شده است را گردآوریم،تا باشد که امروزیان نیز راه این بزرگان را پیشه ی خود سازند و از خویش نام نیکی را در عرصه ادب و فرهنگ برجای بگذارند. کتاب حاضر شامل : ویژه نامه بخارا : گزارش شب عبدالحسین زرین کوب یادگاری از قمر آریان حکایت همچنان باقی . . . یادداشت های حاشیه گلستان غزالی در نظامیه بغداد دفاع سقراط : ترجمه اثر گزنفون جستجو در تصوف ایران روش علمی در نقد و تصحیح متون ادبی عارف و عامی در رقص و سماع فرهنگ چند صدایی و فرهنگ تک صدایی نگاه به گذشته ها خاقانی و کومنه ئوس : ترجمه اثر مینورسکی چند نکته در باب لغت نویسی لقمان حکیم مسجد : گالری هنرهای اسلامی مثنوی معنوی : شریعت و طریقت نقد الشعر در اروپا ادبیات در محکمه تاریخ آنچه ایران، به جهان آموخت ! خلاصه کتاب تاریخ در ترازو رساله لونگینوس شیخ صنعان فلسفه یونان در بزم اسکندر کشمکش ادیان در قلمرو اسلام : زنادقه در حاشیه مشاجره پیر بل و لایبنیتس ملاحظات انتقادی در تاریخ ایران کمبریج منابع شعر پارسی حق تکثیر: بخارا و نورمگز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری