یادنامه ی پورداود - جلد اول و دوم

یادنامه ی پورداود - جلد اول و دوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد معین

توضیحات

جلد اول : مقالات پارسی و اشعار جلد دوم : مقالات غیره پارسی جلد اول و دوم از این مجموعه، حاوی مقالاتی به زبان فارسی و اروپایی در زمینه‌ی 'فرهنگ و تمدن ایرانی' است که به مناسبت‌ شصتمین سال تولد 'ابراهیم پورداوود' ـ مولف و محقق معاصر ـ به پاس قدردانی از زحمات وی در خصوص ادبیات فردیسنا و فرهنگ ایران باستان مرتبط انجمن زرتشتیان تهران فراهم آمده است. مقالات جلد اول که به زبان فارسی است عبارت‌اند از: ترجمه‌ی احوال پورداوود/ محمد معین دین قدیم ارمنیان/ روبن آبراهامیان نقاشی کمال‌الملک/ اسماعیل آشتیانی مثل افلاطونی و فروهران زرتشتی/ حسین کاظم‌زاده ایرانشهر بشارت باد مرترا/ دیوان بهادر جاوری بهار گیلان و مازندران (قصیده)/ محمد دبیرسیاقی دیباچه‌ی ویراف‌نامه/ حسین سمیعی دهقان پیر (مثنوی)/ فروزانفر داستان زرتشتی و یهودی/ محمدعلی فروغی کلمات فارسی در زبان لهستانی/ فرانسوا ماحالسکی ارداویرافنامه/ محمد معین درباره‌ی چند لغت فارسی/ سعید نفیسی. بخش دوم کتاب (جلد دوم) به مقالات به زبان اروپایی اختصاص دارد. حق تکثیر: نویسنده پیش از ۵۹ درگذشته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری