یادنامه ی شیخ طوسی (جلد سوم )

یادنامه ی شیخ طوسی (جلد سوم )

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش: محمد واعظ زاده خراسانی این کتاب سومین جلد یادنامه شیخ طوسی که شامل همه سخنرانیها و تحقیقات و کاوشهای علمی اعضای کنگره هزاره شیخ طوسی به زبانهای مختلف می باشد که در روزهای پایانی 1348 در مشهد برگزار شده بود. این یادنامه شامل ده بخش است. بخش اول شامل پیامهای مراکز علمی داخل و خارج به کنگره هزاره شیخ طوسی، بخش دوم تحقیقات علمی در خصوص محیط، سرگذشت و شخصیت شیخ طوسی در ده گفتار است. چندین شعر در بخش سوم آمده و بخشهای چهارم تا ششم نیز شامل گفتارها و تحقیقات قرآنی و تفسیری، مباحث فقهی، اصولی، کلامی و فلسفی است. در بخش هفتم، مقالاتی درباره نسخه شناسی بیان شده و در بخش هشتم نیز ده مقاله در مباحث اسلامی و شیعه شناسی آورده شده است. بخش نهم گزارش نامه کنگره، چگونگی تشکیل و برگزاری و اعضای آنست و در بخش دهم نیز شش مقاله به انگلیسی و آلمانی آورده شده. همچنین از ذکر مطالب تکراری درباره زندگی شیخ طوسی (با صلاحدید هیأت بررسی) حذف گردیده و در پایان نیز فهرست اعلام تهیه شده است. این جلد در سال 1354 شمسی به کوشش محمد واعظ زاده خراسانی در انتشارات دانشگاه فردوسی به طبع رسید. حق تکثیر: دانشگاه فردوسی دانشکده الهیات و معارف اسلامی مرکز تحقیقات و مطالعات، 1354
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری