ییلاق چشمان تو

ییلاق چشمان تو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پژمان الماسی‌نیا

Description

. کتاب «ییلاق چشمان تو» مجموعه‌ای از ۴۵ قطعه‌ی عاشقانه از سروده‌های پژمان الماسی‌‌‌نیا است که توسط نشر کاریز منتشر گردیده. در بخشی از مقدمه‌ی این مجموعه‌ی شعر می‌خوانیم: روح غنایی شعر پژمان الماسی‌‌‌نیا با بهره‌‌گیری از عناصری که از طبیعت سرچشمه گرفته‌‌اند منجر به ایجاد فضایی حسی و عاطفی می‌‌گردد که مخاطب را به حس‌‌آمیزی با شعرهایش دعوت و عادت می‌‌دهد. شعری که دغدغه‌‌اش خلاء عاطفی روزمرگی‌‌های هر انسانی می‌‌تواند باشد. شاعر از بافت زبانی ساده و سلیسی که بیش‌‌تر می‌‌توان گفت از همان زبان طبیعت برخوردار است، منویات درونی‌‌اش را به مخاطب منتقل می‌‌کند. یک شعر از این کتاب: به ساعت پنج بعدازظهر به آنی که در زبانه‌‌های حریق نیلی چشمانت غرق شدم سوگند: به‌‌آرامی بی‌‌خوف بسیار برف و بوران‌‌ها که در پیش داریم دوستت دارم. حق تکثیر: آپلود شده توسط نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری