یک خیانت ناگفتنی

یک خیانت ناگفتنی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لویی بونوئل

توضیحات

یک خیانت ناگفتنی ، عنوان کتابی ست که مجموعه داستانک ها ، طرح ها و نقد های لویی بونوئل ، کارگردان نابغه ی سورئالیست را در بردارد . کارگردانی که همه ی فیلم هایش ، جز شاهکارهای سینمای کلاسیک می باشند . این کتاب در ایران با عنوان (( بونوئلی ها )) به چاپ رسیده است . کتابی که البته علاوه بر خودسانسوری شدید که باعث حذف قسمت های زیادی از آن شده است ، باز هم گرفتار ممیزی شده است . طرح ها و داستانک های بونوئل در این کتاب ، رویاها و اندیشه هایی از او بوده که می توانسته در هر کدام از فیلم هایش به کار رود . یکی از چیزهایی که بونوئل را از دیگر سورئالیست ها ی سینما متمایز می کند ، علاقه ی او به داستان و درام و ملودرام است . به این دلیل ، او ضمن پرداخت مجزای شخصیت ها و ایجاد تعلیق و جذابیت داستان ، ریزه کاری های سورئال خویش را نیز اعمال می کند . داستانک زیر ، که عنوان کتاب نیز از آن گرفته شده است ، از متن اصلی ترجمه شده است . حق تکثیر: در اختیار مترجم اثر داریوش شرعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری