ینبوع الاسرار فی نصایح الابرار

ینبوع الاسرار فی نصایح الابرار

  • 3.5 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کمال الدین حسین خوارزمی

توضیحات

به اهتمام: مهدی درخشان کتاب حاضر، تصحیحی است از کتاب "ینبوع الاسرار فی نصایح الابرار" تالیف کمال‌الدین حسین خوارزمی ـ از عارفان قرن هشتم و نهم هجری ـ در پند و اخلاق و حکمت و عرفان. این کتاب مشتمل بر مقدمه‌ای است مختصر و دو مقاله و بیست باب و یک خاتمه، حاوی مطالبی در فضایل معرفت حضرت باری و شناختن طریقه‌ی بندگی و آشنایی به آداب و رسوم و زندگی و... که با استناد به آیات، روایات، احادیث نبوی با بهره‌گیری از حکایت‌ها و اشعاری به زبان فارسی و تازی نگاشته شده و در آن شرح حال برخی از بزرگان متصرفه، عرفا، حکیمان، امرا، شهریاران، و انبیاء نیز بازگو گردیده است. نسخه‌ی خطی موجود از این کتاب در کتابخانه‌ی مجلس شورای اسلامی، اساس کار مصحح در تصحیح این اثر بوده است. حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌ : ان‍ج‍م‍ن‌ آث‍ار و م‍ف‍اخ‍ر ف‍ره‍ن‍گ‍ی‌ ، ۱۳۸۴ انتشار توسط دانشگاه مک گیل - مونترال کانادا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری