یوگا و قلب شما

یوگا و قلب شما

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده: ک.ک.دیتی ، دکتر ام.ال. گاروت، سولی پاوری کتاب یوگا و قلب شما نوشته دکتر ک.ک.دیتی ، دکتر ام.ال. گاروت، سولی پاوری و به ترجمه میر مجید خلخالی زاویه یکی از کتب بسیار مفید در یاره علم یوگا و ارتباط یوگا با سلامتی میباشد. نگارنده کتاب, ابتدا مهم‌ترین مباحث فیزیولوژی و آناتومی بدن انسان را به صورت پرسش و پاسخ بیان می‌کند تا زمینه لازم برای دنبال کردن ابعاد عملی ورزش یوگا در بخش دوم فراهم گردد ;سپس نقش ورزش یوگا برای مبارزه با تنش‌های زندگی و رسیدن به آرامش جسمی و روحی بیان می‌شود .بخش اول با عنوان((اگر ناراحتی قلبی دارید یوگا را امتحان کنید)) به روش‌های مقابله با بیماری‌های کرونری قلب با استفاده از ورزش یوگا اختصاص دارد .در بخش دوم دستورالعمل‌ها و تمرینات یوگا و در بخش سوم, جدول‌های ارزش غذایی به طبع رسیده است . حق تکثیر: روزبهان، 1377
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری