زبان اورارتو

زبان اورارتو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میلیکشویلی

توضیحات

ترجمه شده برای پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، پژوهشکده زبانشناسی کتیبه‌ها و متون، گروه زبان‌های باستانی. اصل اثر به زبان روسی است و کتاب حاضر از متن آلمانی تحت عنوان" Die Urartaische sprache " به فارسی برگردانده شده است.‬ چکیده ای از مقدمه کتاب: مجموعه متون باستانی ایران زمین در شمار گنجینه های ارزشمند میراث معنوی و فرهنگی این سرزمین چند هزار ساله است که در دل روزگاران متمادی بازمانده و از خطرات اعصار مصون مانده است. هر ایرانی میهن دوست موظف است که این گنجینه های عظیم را پاس دارد و در راه حفظ آن بکوشد. مجموعه متون باستانی که در مرحله نخست آن تا سی مجلد پیش بینی شده است، شامل همه متون نوشتاری اعم از کتیبه ها ، سنگ نبشته ها، کتب باستانی و نسخه های کهن ، چرم نبشته ها، گور نبشته ها، نبشته های روی و اشیاء باستانی خواهد بود...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری