زبان دل افسردگان

زبان دل افسردگان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمید صدر

توضیحات

حمید صدر ، متولد سال 1325 در تهران ، از سال 1347 که به منظور تحصیل ایران را به مقصد اروپا ترک نمود تاکنون، سالهاست که در شهر وین در اطریش اقامت دارد و نوشتن به زبان آلمانی در این کشور را ادامه می دهد. او از سن 15 سالگی به نوشتن آغاز کرد . از او ابتدا چند قصه ی کوتاه در مجلات مختلف انتشار یافت و سپس اولین کتابش با عنوان " قصه های کوچه" در سال 1345 به چاپ رسید.در اثر دیگر او به نامهای " واهمه های بی نام و نشان" ( غلامحسین ساعدی) و " آذر ماه آخر پاییز" ( ابراهیم گلستان) از طرف منتقدین ادبی به عنوان کتاب سال شناخته شد. " اعتصاب پروانه ها" اولین رمان این نویسنده است که به چاپ رسید.بعد از ترجمه بعضی از آثار او به زبان آلمانی از جمله " قصه های کوچه " و " قصه های کبوتر خسته" او به نگارش رمان به زبان آلمانی پرداخت.او در هنگام نوشتن رمان " منشی حافظه" به دریافت بورس ادبی سالیانه دولت اطریش، بورس دفتر صدر اعظم اتریش نائل شد. کتاب ها : قصه های کوچه صفحه 15 قصه های کبوتر خسته صفحه 61 اعتصاب پروانه ها صفحه 119 قصه ها : آرام حیوان، آرام صفحه 193 چگونگی یِ یونس شدن، یوسف را صفحه 203 باد، فواره و آرزوهای گمشده صفحه 215 یک نقطه صفحه 223 تبار گل صفحه 229 مرا در این عکس به جا می آورید؟ صفحه 257 نامه صفحه 263 حق تکثیر : پاریس: انتشارات خاوران‏‫، ۲۰۰۷ میلادی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری