زبان سری رویاهای بیداری

زبان سری رویاهای بیداری

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مایک ایوری

توضیحات

از سری اکنکار قرنهاست ک خردمندان میگویند زندگی چیزی جز یک رویا نیست.وقتی بعد از دیدن یک رویا بیدار میشویم تازه میفهمیم ک در خواب بوده ایم. پس ب این ترتیب چگونه میتوان از خواب رویای بیداری زندگی خود برخیزیم؟ یک راه بکاربردن آموزشهای اِک،نور و صوت خداوند است.ک مرحله ب مرحله در اختیار انسان قرار میگیرد. این کتاب دوازده تعالیم باستانی اکنکار را بر ما میگشاید.و ب ما نشان میدهد ک چگونه میتونیم گامهای نخست خودرا ب سوی کشفیات پر بار کننده زندگی برداریم… فصل ها: زبان سری طبیعت کاربردی رویاهای بیداری اولین واژه های مشهور زبان حکمت زرین و سایر منابع رمزگشایی رویاهای بیداری نمادها و نشانه های مهم دوره های تحول هدایت،حفاظت،تایید بصیرت در زندگی رویاهای بیداری پیام آور رویای عقاب بیداری بزرگ حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: ام‍ی‍رق‍ل‍م‌، ۱۳۸۲
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری