زندگینامه امیر صیاد شیرازی

زندگینامه امیر صیاد شیرازی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مصاحبه کننده: محمدرضا نصیر زاده قباد سوماری مصاحبه با فرزند (مهدی صیاد شیرازی) و همسر شهید صیاد شیراری زندگینامه سردار سپاه ایران، امیر سپهبد علی صیاد شیرازی هیچکس صیاد شیرازی را جز بعنوان یک مدافع سرسخت در جبهه های جنگ عراق علیه ایران نمیشناخت. معنای دیگر این شناخت آن است که وقتی صدام دیوانه به ایران عزیز حمله کرد تا بخشی از خاک مقدس آنرا به عراق منضم کند و خوزستان عزیز را عربستان ایران بنامد و خرمشهر سربلند را محمره نامگذاری کند، صیاد شیرازی و سرداران دیگر جبهه جنگ و فداکاران ارتش و سپاه و بسیج آن روزها، به دهان دشمن رفتند و نگذاشتند یک وجب از این خاک مقدس از مام وطن جدا شود. از این روست که پاسداشت یاد این سرداران بزرگ جنگ و شهیدان بزرگوار جبهه نبرد علیه عراق، وظیفه ملی همه آنهاست که ایران را گرامی میدارند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری