زندگانی ملک المتکلمین

زندگانی ملک المتکلمین

  • 5.0 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی ملک زاده

Description

315 صفحه حاجی میرزا نصرالله ملک‌ المتکلمین (۱۲۸۷–۱۲۳۹) از خطبای مشهور دوره مشروطیت بود که در شمار یکی از اصلی‌ترین واعظان مشروطه خواه شناخته شده است. او که یکی از برگزیدگان ایران و مروج اصول انسانیت، علمدار آزادی و مبارزه با استبداد و از بنیان‌گذاران مدارس جدید بود پس از به توپ بستن مجلس دستگیر شد ودر باغ‌شاه به قتل رسید. در این کتاب که به قلم مهدی ملک‌زاده پزشک و مورخ ایرانی، فرزند ملک‌ المتکلمین و مولف "تاریخ انقلاب مشروطیت ایران" تالیف شده، وقایع دوران زندگی ملک المتکلمین از طفولیت تا زمان مرگ و فرجام نهضت مشروطه گرد آوری شده است. بخشی از خطابه ها و گفته های ملک المتکلمین - که در بعضی جراید آنزمان و به صورت ناقص چاپ شده بودند - و چندین نامه خطاب به دوستانش تکمیل کننده مطلب هستند. حق تکثیر: انتشارات علمی، 1325
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری