Registry First Aid Platinum 11.1.0.2492

Registry First Aid Platinum 11.1.0.2492

  • کاربرد : نرم افزار تعمیر رجیستری
  • نسخه :Version 11.1.0.2492
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Rose City Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

فایل ها و پوشه هایی را که ممکن است روی درایو شما جا به جا شده باشند از روی مکان ابتدایی آنها پیدا می کند . سپس ورودی های رجیستری را برای تطبیق فایل ها یا پوشه ها ، تصحیح می کند. به علاوه ، اگر رجیستری دارای لینک هایی به فایل ها یا نرم افزارهای حذف شده داشته باشد، Registry First Aid می تواند آنها را شناسایی کرده و این ورودی های نامعتبر را از روی رجیستری ویندوز شما حذف کند. پاک و سالم ماندن رجیستری ویندوز باعث می شود که سرعت اجرای نرم افزارها و سرعت کلی کامپیوتر شما به صورت محسوسی افزایش یابد.
بعد از حذف نرم افزارهای مختلف از روی سیستم ، نقاط اتصال بی شماری روی رجیستری ویندوز برای فایل هایی که دیگر وجود ندارند، باقی می ماند. با استفاده از نرم افزار Registry First Aid می توانید از شر این مشکلات که می توانند سرعت کامپیوتر شما کاهش دهند نیز خلاص شوید.
اگر شما یک نرم افزار را به درایو دیگری جا به جا کردید ، تمامی لینک های نرم افزار را شکسته اید. اما Registry First Aid می تواند فایل ها و پوشه های جا به جا شده را پیدا کرده و ورودی های رجیستری را تصحیح کند.

Description

Registry First Aid scans and corrects registry errors. Your WindowsВ® registry will be always clean and correct. Registry First Aid scans registry for orphan file/folder references, invalid font references, obsolete Start Menu items, invalid fonts, shared DLLs, application paths and more. Registry First Aid finds these files or folders on your drives that may have been moved from their initial locations, and then corrects your registry entries to match the located files or folders.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری