Windows Spy Blocker 4.10.4

Windows Spy Blocker 4.10.4

  • کاربرد : نرم افزار جلوگیری از جاسوسی در ویندوز
  • نسخه :Version 4.10.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Cr@zy
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار رایگان و منبع باز، به منظور جلوگیری از فعالیت‌های جاسوسی در سیستم‌عامل ویندوز است. این نرم افزار، با تعریف مجموعه‌ای قانون‌های جدید، بسیاری از راه‌های نفوذی برای جاسوسی در ویندوز را می‌بندد تا بدین ترتیب، حریم خصوصی کاربرا تا بالاترین حد ممکن در ویندوز تامین گردد. امروزه بسیاری از بد‌افزارها و ابزارهای جاسوسی، با استفاده از روش‌هایی مشخص و شناخته شده به سیستم کاربر راه پیدا می‌کنند. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که همواره برای حریم خصوصی فعالیت‌های خود نگرانی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم روش‌های نفوذی را به کمک این برنامه برای همیشه ببندید!

این نرم افزار، با اعمال تغییراتی امنیتی در دیواره آتش ویندوز و قسمت NCSI، جلوی بسیاری از روش‌های نفوذی رایج برای جاسوسی در سیستم‌عامل ویندوز را می‌گیرد، بدین ترتیب کاربر همواره محیطی امن و قابل اطمینان را در سیستم خود برای فعالیت فراهم می‌کند.ویژگی های نرم افزار Windows Spy Blocker :

– جلوگیری از ورود انواع ابزارهای جاسوسی به سیستم

– از بین بردن فعالیت‌های جاسوسی

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

– امکان تغییر در تنظیمات امنیتی فایروال ویندوز

– قابلیت اضافه کردن روش‌های خنثی‌سازی نفوذ در فایل hosts

Description

WindowsSpyBlocker is a set of rules to block Windows spy / telemetry based on multiple tools to capture traffic. It is open for everyone and if you want to contribute, take a look at the Wiki.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری