Xilisoft iPhone Transfer 5.7.22 Build 20180209

Xilisoft iPhone Transfer 5.7.22 Build 20180209

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت آیفون
  • نسخه :Version 5.7.22 Build 20180209
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Xilisoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

 نرم افزاری ایده آل برای تبادل اطلاعات بین کامپیوتر و iPhone می باشد که با استفاده از آن می توانید موزیک، ویدئو و عکس را از کامپیوتر به گوشی و برعکس منتقل کنید. این نرم افزار همچنین می تواند تقریباً تمامی فرمت های ویدئویی و صوتی مختلف را برای اجرا روی iPhone تغییر داده و همین طور با استفاده از آن می توانید اطلاعات را از یک DVD بر روی iPhone منتقل کنید. این نرم افزار راه حلی کامل برای انتقال اطلاعات، تهیه نسخه پشتیبان و مدیریت موزیک، فیلم، عکس و کتاب بین آیفون و کامپیوتر می باشد. با استفاده از نرم افزار iPhone Magic Platinum شما می توانید از تمامی فایل های رسانه ای گوشی آیفون خود بر روی کامپیوتر یا iTunes پشتیبان بگیرید. قابلیت استخراج صوت از ویدئو برای ساخت Ringtone از امکانات جالب آن می باشد.

Description

Xilisoft iPhone Transfer is a smart tool to synchronize your iPhone to your computer. It's the ideal iPhone manager to backup music, video and other contents to your computer, match your iPhone contents to iTunes and seamlessly copy files from computer to your iPhone. Besides the music, video and file synchronization, you can even treat your iPhone as a portable hard disk when Xilisoft iPhone Transfer software is installed.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری