SoftOrbits Photo Retoucher 4.1

SoftOrbits Photo Retoucher 4.1

  • کاربرد : نرم افزار ترمیم و حذف اشیا از عکس
  • نسخه :Version 4.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SoftOrbits
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برنامه ای قدرتمند برای ترمیم عکس های قدیمی، حذف اشیاء ناخواسته از عکس و روتوش تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اشیاء و افراد را به سادگی از روی عکس حذف کنید. الگوریتم های هوشمند این نرم افزار با ردیابی و آنالیز عکس می توانند پس زمینه پشت اشیاء را به خوبی بازسازی کنند. روتوش تصاویر پرتره و حذف لکه و جوش از روی پوست از دیگر امکانات SoftOrbits Photo Retoucher می باشد. بازسازی و ترمیم عکس های قدیمی و صدمه دیده در نرم افزارهای گرافیکی ممکن است زمان زیادی نیاز داشته باشد اما با استفاده از امکانات کاربردی این نرم افزار حرفه ای می توانید به سادگی هر گونه خط و خش و پارگی را از روی تصاویر پاک کنید. الگوریتم هوشمند تشخیص محتوای عکس برای بازسازی بخش های از بین رفته عکس کاربرد دارند.

امکانات برنامه SoftOrbits Photo Retoucher :

حذف افراد و اشیاء از روی عکس
الگوریتم هوشمند ساخت پس زمینه پشت اشیاء حذف شده
روتوش حرفه ای پوست صورت
بازسازی و ترمیم عکس های قدیمی
الگوریتم هوشمند تشخیص محتوای عکس برای بازسازی
و …

Description

SoftOrbits Photo Retoucher Pro is a professional photo restoration and retouching software. Clean up old photos, remove unwanted objects or do a little touchup here and there to produce a perfect picture out of an ordinary snapshot. SoftOrbits Photo Retoucher can perfect your photos, making you want to frame them and hang on a wall.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری