Cyrobo Hidden Disk Pro 4.10

Cyrobo Hidden Disk Pro 4.10

  • کاربرد : نرم افزار ساخت درایو مخفی برای پنهان سازی فایل های خصوصی
  • نسخه :Version 4.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CyRobo
  • سال تولید : 2018

توضیحات

با نرم افزار Hidden Disk می توانید یک درایو مجازی جدید برای فایل ها و پوشه های امنیتی و سری خود ایجاد کنید. این درایو همانند یک درایو معمولی روی سیستم شما عمل می کند درحالی که می توانید آن را در حالت پنهان (Hidden) نیز قرار دهید و با وارد کردن پسورد مجددا به آن دسترسی پیدا کنید. بنابراین با این نرم افزار ایمن به آسانی می توانید فایل ها و پوشه های مهم خود را از معرض دید دیگر کاربران سیستم پنهان نمایید. علاوه بر این جهت ساخت این درایو نیازی به فضای اضافی بر روی دیسک نیست و Hidden Disk از فضاهای آزاد هارد شما برای ذخیره سازی استفاده می کند. در ضمن اعمال پسورد برای این درایو اختیاری است و می توانید آن را غیر فعال نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hidden Disk:
- ساخت یک درایو مجازی برای فایل های و پوشه های سری و امنیتی خود
- پنهان کردن درایو امنیتی ایجاد کرده
- رمزگذاری درایو امنیتی ایجاد شده
- پنهان سازی خودکار درایو امنیتی هنگام خاموش شدن ناگهانی سیستم
- و ...

Description

In just seconds, you can create an additional disk for your secret files and folders, and, within a few more seconds, you may hide this disk. To restore the disk, you simply need to enter your password. So easy and useful! You can create hidden folders and store any secret files on this disk. The disk will be completely virtual; hence, it does not require any additional disk space. Rather, it uses free space on your hard drive. The password protection is optional and can be disabled. This disk works like a regular disk on your computer, but it can appear or disappear in a matter of seconds. The program is 100% compatible with all other programs you may have on your computer.

Hide your files
Creates virtual secret disk to store your secret files in a separate safe place. 100% compatible with any other program on your computer.

Optional Password Protection
You can limit access to your secret disk by choosing strong password. However, this is optional feature.

Emergency cases
Secret disk disappear automatically on power failure (or shut down of Windows OS). Good for emergency cases.

More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری