PHOTORECOVERY Professional 2018 5.1.6.4

PHOTORECOVERY Professional 2018 5.1.6.4

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات
  • نسخه :Version 2018 5.1.6.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : LC Technology
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جهت بازیابی عکس‌ ، ویدئو و فایل صوتی شما می‌باشد. امروزه با رشد روز افزون دوربین‌های دیجیتال این اماکن فراهم شده است تا بتوان عکس‌ ، ویدئو و فایل صوتی را به صورت نامحدود بر روی حافظه های آن‌ها ذخیره کرد. در این بین ممکن است به صورت ناخواسته برخی از تصاویر و فایل‌های ویدیوی شما حذف شوند و یا در اثر اشتباه از بین بروند.این نرم افزار برای کمک به شما در این‌ چنین مواقعی طراحی شده است. این برنامه با پشتیبانی از انواع مختلف دوربین‌های دیجیتال و انواع مختلف حافظه های فلش نظیر Memory Stick™s, SmartMedia, CompactFlash I & II, Micro Drives, SD/XD cards, MMC, USB flash drives و ... کار باز گردانی تصاویر از دست رفته را برای شما راحت‌تر می‌کند. از ویژگی‌های برنامه امکان بازگردانی فایل‌های از دست رفته در حافظه های فلش فرمت شده یا آسیب دیده می‌باشد. پشتیبانی از فایلهای RAW و ویدیوهای HD از دیگر قابلیتهای این نرم افزار است.

Description

Description: The Ultimate Tool for the Photographer - professional or hobbyist! Recovers "once in a lifetime" moments thought to be lost forever! PHOTORECOVERY® 2017 recovery software is designed to recover digital images, movies and sound files from all types of digital media. It is the #1 data recovery software for Memory Stick™s, SmartMedia, CompactFlash I & II, SD/XD cards, MMC, USB flash drives and most other forms of digital media. Simply attach the media to your computer (a card reader is recommended) and run PHOTORECOVERY® 2016. The pictures are automatically saved off to another location.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری