Remo Repair RAR 2.0.0.18

Remo Repair RAR 2.0.0.18

  • کاربرد : نرم افزار تعمیر فایل های آسیب دیده ی RAR
  • نسخه :Version 2.0.0.18
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Remo Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

از بین رفتن اطلاعات می تواند برای انواع فایل ها رخ دهد، این تخریب ممکن است برای ایمیل ها، اسناد و فایل هایی مانند RAR اتفاق بیفتد. زمانی که یک فایل RAR معیوب شود، این مشکل مانند معیوب شدن یک فایل منفرد نمی باشد زیرا معمولا فایل های متعددی در آرشیوهای RAR وجود دارند که می توانند مجموعه ویدئو، عکس یا پایگاه های داده بزرگی باشند.
یک فایل RAR می تواند توسط نرم افزاری مانند WinRAR ساخته شود، یکی از بیشترین استفاده های این نوع فایل برای ذخیره سازی نسخه پشتیبان اطلاعات مهم به صورت فشرده شده در فضاهای ذخیره سازی به علت کمبود فضا می باشد. صدمه دیدن یا معیوب شده چنین فایل هایی برای کسانی که اطلاعات مهمی در آنها ذخیره کرده اند، می تواند باعث دردسر بزرگی برای افراد شود. نرم افزاری مانند Remo Repair RAR می تواند در چنین موقیعت هایی مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید فایل های RAR معیوب را تنها در چند ثانیه تعمیر کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Remo Repair RAR:
- پشتیبانی از تعمیر تمامی نسخه های فایل های RAR
- تعمیر فایل های فشرده شده RAR که رمزگذاری شده اند
- پشتیبانی از تعمیر فایل های RAR دارای خطای CRC
- تعمیر فایل های RAR در سایز 4 گیگابایت یا بیشتر
- الگوریتم و موتور قدرتمند تعمیر فایل های RAR
- روند کاملاً خودکار تعمیر فایل های RAR
- رابط گرافیکی ابتکاری و ساده
- و ...

Description

Data corruption can happen on a regular basis for any file type, it may happen to your emails, documents and archive file likes RAR. When a RAR file is corrupted, the problem can be distressing as not one single file is in question but it can be many files compressed inside the corrupt RAR file and it could be your most treasured videos collection, photos collection or a large database of confidential information.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری