Code Virtualizer 2.2.2.0

Code Virtualizer 2.2.2.0

  • کاربرد : نرم افزار محافظت از برنامه ها در مقابل مهندسی معکوس و کرک
  • نسخه :Version 2.2.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CodeDrawer
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای محافظت از برنامه ها در مقابل مهندسی معکوس و کرک میباشد. این برنامه با الگوریتم های obfuscation قدرتمند خود، به توسعه دهندگان کمک میکند تا با مبهم سازی و بغرنج کردن کدهای نهایی برنامه، احتمال نفوذ، کرک و اصطلاحا مهندسی معکوس برنامه را به حداقل برسانند و از این طریق جلوی هر گونه سوء استفاده ای گرفته شود. این نرم افزار برای برنامه های ویندوزی، لینوکسی و مک قابل استفاده است.

Code Virtualizer با تبدیل دستورالعملهای Intel x86/x64 به اپ کدهای مجازی که تنها توسط ماشین های مجازی واسط قابل فهم میباشد این امنیت را برقرار میکنند. در واقع هم OpCode ها و هم ماشین های مجازی تفسیر این اپ کدها از یک محصول تا محصول دیگر متفاوت میباشد و این برنامه نیز از الگوریتمهای مختص خود استفاده میکند که جلوی حمله های مشترک گرفته خواهد شد. این محصول قادر به مجازی سازی native کدهای x32 و x64 برای فایلهای PE/ELF و Mach-O مانند فایلهای exe، dll, سرویس های سیستمی، OCX, ActiveX, اشیاء اشتراکی، اسکرین سیورها و درایوهای دستگاههای مختلف میباشد.

کلام آخر اینکه Code Virtualizer با تکنولوژی قدرتمند خود جلوی هر گونه تفحص و کاوش کدهای حساس برنامه مانند قسمتهایی از برنامه که اعتبار سنجی سریال و لایسنس کد و فعالسازی برنامه را انجام میدهند را میگیرد. همچنین این ابزار تا حدودی هیدر فایلهای محافظت شده را اصلاح میکند این یعنی شما میتوانید در بالای Code Virtualizer کمپرسور و سایر نرم افزارهای محافظت کننده را قرار دهید. اگر توسعه دهنده درایورهای ویندوزی هستید و نگران دسترسی و نفوذ به کدهایتان هستید این برنامه با تکنولوژی مشابهی، هم درایورهای ۳۲ بیتی و هم ۶۴ بیتی شما را در برابر هر نوع نفوذی بیمه میکند.

Description

Code Virtualizer is a powerful code obfuscation system for Windows, Linux and Mac OS X applications that helps developers to protect their sensitive code areas against Reverse Engineering with very strong obfuscation code, based on code virtualization. Code Virtualizer will convert your original code (Intel x86/x64 instructions) into Virtual Opcodes that will only be understood by an internal Virtual Machine. Those Virtual Opcodes and the Virtual Machine itself are unique for every protected application, avoiding a general attack over Code Virtualizer. Code Virtualizer can protect your sensitive code areas in any x32 and x64 native PE/ELF/Mach-O files (like executable files/EXEs, system services, DLLs , OCXs , ActiveX controls, shared objects, screen savers and device drivers).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری