IN MEDIA KG FotoWorks 2018.0.2

IN MEDIA KG FotoWorks 2018.0.2

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش آسان عکس
  • نسخه :Version 2018.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ابزار بسیار کاربردی برای ویرایش و تغییر دادن عکس های مورد علاقه شماست. در این نبرنامه امکانات و ویژگی های مختلفی را برای کاربران قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توان تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر اعمال نمود. در این نرم افزار کاربران مبتدی و حرفه ای می توانند به راحتی از ابزار مورد نیاز خود استفاده نمایند. ابزارهایی را که در این نرم افزار قرار دارند را میتوان به دو دسته تقسیم نمود دسته اول مربوط به ابزارهایی است که برای ویرایش تصویر مورد استفاده قرار می گیرند مانند ابزار بریدن قسمتی از عکس، ابزار چرخش تصویر، ابزار نوشتن بر روی عکس، ابزار تغییر رنگ و سایر ابزارهای ویرایش تصویر.


ویژگی های نرم افزار FotoWorks XL:
قابلیت قرار دادن افکت بر روی عکس ها
دارای ابزار تنظیم نور و شفافیت عکس
قابلیت ویرایش قرمز شدن چشم در عکس ها به وسیله ابزار اختصاصی این کار
دارای ابزار Color Balance برای تنظیم رنگ عکس
و …

Description

Now you can edit your digital photos and graphics very easy and comfortable with this innovative Photo Editing Program "FotoWorks XL 2". The extensive functions for image editing are arranged in a very clear menu structure and for better control you can see always the original picture and the edited version of your pics! Fotoworks XL 2 is particularly suitable for beginners of all ages, but also for advanced users.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری