Jihosoft iPhone Data Recovery 8.1.4

Jihosoft iPhone Data Recovery 8.1.4

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون
  • نسخه :Version 8.1.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Jihosoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار قدرتمند و پیشرفته برای بازیابی اطلاعات از دست رفته ی دیوایس های آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ می باشد که به تازگی توسط کمپانی Jihosoft برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . توسط نرم افزار Jihosoft iPhone Data Recovery می توانید به بازیابی اطلاعات تماس از دست رفته ، پیام های متنی، عکس ها ، فیلم ها ، یادداشت ها ، واتساپ ، وایبر و … بپردازید . برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که اطلاعات مهم دیوایس خود را به دلیل هایی از دست داده باشند که این موضوع برای هر کاربری بسیار ناراحت کننده خواهد ، دیگر نگران نباشید در این زمینه نرم افزار Jihosoft iPhone Data Recovery به کمک شما می آید . بازیابی فایل های از دست رفته با استخراج آیتونز پشتیبان گیری و آیکلاد از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد . نرم افزار Jihosoft iPhone Data Recovery یک ابزار سریع و کارآمد که طراحی شده برای مقابله با شرایط مختلف از دست دادن انواع داده ها .ویژگی های نرم افزار Jihosoft iPhone Data Recovery :

– بازیابی فایل های از دست رفته با استخراج آیتونز پشتیبان گیری و آیکلاد

– بازیابی تماس های حذف شده ، پیام ها ، عکس ها ، یادداشت ها ، و بیش از 16 نوع فایل دیگر

– سازگار با تمامی سیستم عامل های آی او اس از جمله آی او اس 10

– استفاده آسان ، دریافت اطلاعات تماس از دست رفته از دستگاه های iOS با تنها 3 مرحله ساده

پشتیبانی از دیوایس های آیفون :

iPhone 7 Plus, iPhone 7, iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 5S, iPhone 5C, iPhone 5, iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3GS

پشتیبانی از دیوایس های آیپد :

iPad mini with Retina display, iPad mini, iPad Air, iPad with Retina display, Then new iPad, iPad 2, iPad 1 , iPad Pro, iPad Air 2, iPad mini 4, iPad mini 2, the new iPad, iPad 3, iPad 2

Description

Jihosoft Mobile Recovery for iOS helps to recover lost contacts, text messages, photos, videos, notes, WhatsApp, Viber, etc from iPhone, iPad or iPod Touch

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری