iPixSoft Flash Slideshow Creator 4.6.0.0

iPixSoft Flash Slideshow Creator 4.6.0.0

  • کاربرد : نرم افزار ساخت اسلایدشوهای فلش
  • نسخه :Version 4.6.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iPixSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و حرفه ای به منظور ساخت اسلایدشوهای فلش از روی تصاویر شماست. توسط این نرم افزار شما کاربران قادر هستید بدون نیاز به دانش های خاص کامپیوتری ، تصاویر دیجیتالی خود را در کنار هم قرار داده و از آنان اسلایدشوهایی حرفه ای بسازید. اسلایدشوهایی که توسط این نرم افزار ایجاد می کنید ، می توانند یک آلبوم عکس باشند ، گالری تصاویر بند انگشتی و یا انواع دیگری از نمایش های تصویر به حالت فلش باشند ؛ شما می توانید تصاویر خود را وارد محیط نرم افزار کرده و با اضافه کردن موزیک پس زمینه و استفاده از ترنزیشن های زیبا و شگفت انگیز ، نمایی فوق العاده را به آنان ببخشید.

iPixSoft Flash Slideshow Creator به شما این امکان را می دهد که اسلایدشوهای خروجی را در فرمت SWF یا فرمت EXE ذخیره سازی کنید ، همچنین امکان به اشتراک گذاری سریع از طریق ایمیل نیز در اختیار شما قرار دارد.ویژگی های نرم افزار iPixSoft Flash Slideshow Creator :

– قابلیت حذف ، تغییر نام و یا اضافه کردن اسلاید به فولدر اسلایدشوی ساخته شده

– امکان تعریف فولدر مخصوص برای هر پروژه

– امکان Open/Rename/Move/Delete برای اسلایدشوهای ساخته شده

– امکان ترکیب زیبای تصاویر و موزیک ها

– قابلیت درج تعداد 500 تصویر در اسلایدشوها

– امکان تغییر در تصاویر و انجام ویرایش های نور ، کنتراست و …

– دارا بودن ترنزیشن های حرفه ای و زیبا

– پشتیبانی از انواع فرمت های تصویری و صوتی

Description

iPixSoft Video Slideshow Maker is a powerful photo to video slideshow software to help you turn photos and video clips into video slideshow, photo gallery,html5 video and photo presentation. It includes all the power of Flash Slideshow Creator. It is as easy as 1-2-3 to create a video slideshow with music using iPixSoft Video Slideshow Maker, you can enhance your Youtube, Website, Blog, Myspace, Ebay by presenting photos and video clips via animated slide shows and no HTML or Flash knowledge is required.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری