ImTOO Audio Maker 6.5.0 Build 20170209

ImTOO Audio Maker 6.5.0 Build 20170209

  • کاربرد : نرم افزار مبدل فایل صوتی
  • نسخه :Version 6.5.0 Build 20170209
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ImTOO Software Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار مفید و بسیار کارآمد برای تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی انواع فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید همچنین برای صرفه جویی در وقت این امکان وجو دارد که فایل های صوتی را به صورت دسته ای به برنامه وارد کنید و پس از انتخاب فرمت خروجی به صورت کجا همه ی فایل های صوتی خود را به فرمت دلخواه تبدیل کنید یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این برنامه سرعت بالا در تبدیل و بی نقص بودن فایل های خروجی است که به امکانات این برنامه می افزاید

برخی ویژگی های نرم افزار ImTOO Audio Converter Pro :

تبدیل بسیار ساده فایل ساده تنها با یک کلیک
سرعت فوق العاده بالا در تبدیل فایل های صوتی
امکان تبدیل دسته ای فایل های صوتی
پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی معروف
پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای
قابلیت اجرا در نسخه های مختلف ویندوز
و....

Description

Searching for a powerful yet easy-to-use all-in-one solution for all your audio making/converting/converting/extracting needs? ImTOO Audio Maker not only can make music CDs from various audio formats (including MP3, WMA, WAV, M4A, AAC, AC3, and OGG), but can convert music from CDs, convert among different audio types AND extract audio from video files (including AVI, MPEG, WMV, MP4, 3GP, ASF, MOV, and RM).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری