The Foundry NUKEX 11.1v1 x64

The Foundry NUKEX 11.1v1 x64

  • 1.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار ساخت جلوه های ویژه سینمایی
  • نسخه :Version 11.1v1 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : The Foundry
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقمند هستید تا فیلم های خود و یا دیگران را ویرایش کرده و افکت های خاص و جذابی را به آن ها اضافه نمایید اما دانش و تجربه لازم را نداشته و یا برای این کار به نرم افزارهای فراوانی روآورده و نتوانسته اید باز هم نیازی های خود را برطرف ساخته و به هدف و نتیجه ی دلخواه خود دست یابید. اما اکنون باز هم گروه دانلود سافت ور به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و به شکل فوق العاده جذابی به میکس و مونتاژ فیلم ها پرداخته و اثر خارق العاده و کاملا حرفه ای را ایجاد نمایید. The Foundry NukeX نرم افزاری است که با استفاده از ابزارهای خاص و کامل شما را قادر می سازد تا افکت های جذاب و زیبای را بر روی تصاویر و فیلم های خود اعمال کرده و به میکس و مونتاژ آن ها بپردازید این نرم افزار خارق العاده و کامل که اکنون در اختیار شما قرار گرفته است ابزار کاملا حرفه ای است که در سال ۲۰۰۱ به دلیل نو آوری های تکنیکی اش برنده جایزه اسکار نوآوری در تکنولوژی در سینما و در سال ۲۰۱۰ برنده جایزه Furnace Tool Set گردیده و مدت های بسیار طولانی است که توسط افراد حرفه ای در عرصه ی سینما و هالیوود مورد استفاده قرارد می گیرد که در این میان می توان فیلم های که از این نرم افزار در آن استفاده شده است فیلم های همچون King Kong و The Day After Tomorrow و هزاران فیلم تبلیغاتی و سینمایی بزرگ دیگر را نام برد. حال شما نیز اگر علاقمند به ایجاد افکت های خاص و مونتاژ های حرفه ای هستید ما به شما این نرم افزار فوق العاده را پیشنهاد نموده و توصیه می نماییم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار The Foundry NukeX:
– امکان وارد نمودن فایل ها به برنامه از دوربین های سه بعدی و …
– امکان برنامه نویسی در هر دو بخش گراف و کاربری
– امکان وارد نمودن فرمت های OBJ معروف ۳D به برنامه
– بهبود قابلیت مدیریت داده ها
– پشتیبانی از انواع محیط های سه بعدی
– پشتیبانی کامل از EXR و امکان خواندن، پردازش و ضبط تا ۶۴ کانال داده EXR
– پشتیبانی از تمامی پلاگین های OFX
– پشتیبانی از قابلیت Image Based Keyer یا همان IBK
– پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی Python و TCL
– توانایی نمایش چندگانه و برجسته ی پروژه ها
– توانایی ایجاد کانال های چندگانه
– توانایی پردازش فیلم با وضوح بالای ۳۲ بیتی
– دارای انواع پلاگین ها و افزونه های جذاب و کاربردی استاندارد
– دارای رندرینگ بسیار حرفه ای برای ایحاد نهایت کیفیت با سرعتی بهتر
– دارای محیطی بسیار جذاب و عالی
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

Description

A unique and seamless combination of visual effects, editorial timeline and review, NUKE STUDIO lets you composite, conform, edit, color-correct, add effects and playback at 4K. With this end-to-end solution, you can run a whole project from a single desktop. As a supervisor or team lead, NUKE STUDIO's powerful collaborative controls let you distribute shots, easily manage and review versions, share comments, and make tweaks and adjustments within a single cohesive package.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری