Kon-Boot 2.7

Kon-Boot 2.7

  • کاربرد : نرم افزار دور زدن صفحه لاگین ویندوز و ورود به سیستم کاربر بدون پسورد
  • نسخه :Version 2.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Lead83
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ابزاری مفید برای دور زدن صفحه لاگین ویندوز و ورود به سیستم کاربر بدون پسورد است. این برنامه به صورت سایلنت فرایند اهراز هویت ویندوز را دور میزند و کاربر میتواند بدون دانستن رمز عبور وارد سیستم شود. دقت داشته باشید این برنامه همانند برخی از ابزارهای دیگر کاری به پسورد لاگین کاربر ندارد و حتی پسورد جدیدی نیز بر روی رمز عبور قبلی رونویسی نمیکند. تنها چیزی که نیاز دارید ساخت یک دیسک بوت با استفاده از این نرم افزار و بوت کردن سیستم هدف با استفاده از این دیسک است.

شما میتوانید این برنامه را بر روی لوح های فشرده، فلش مموری و یا حتی به صورت dual boot بر روی سیستم نصب نمایید. یکی از کاربردهای مهم این ابزار کمک به تکنسینها و تعمیرکاران کامپیوتر است. در روشهای قبلی اگر مشتری بر روی سیستم رمز گذاشته باشد دسترسی به آن نداشتیم و از طرفی چون مسئولیت سلامتی داده های کاربر بر عهده تعمیر کار است استفاده از راه حلهای جانبی نیز ریسکهای خاص خود را دارد که هر کسی این کار را نمیکند. در این شرایط استفاده از این برنامه میتواند راه حلی بسیار مناسب باشد چرا که بدون تغییر در فرایند لاگین سیستم، به ویندوز وارد میشویم مشکل را حل میکنیم و در نهایت سیستم به مشتری تحویل داده میشود. حتی برای افراد عادی نیز داشتن چنین دیسکی میتواند در شرایط بحرانی، نجات دهنده باشد.

Description

Kon-Boot is an application which will silently bypass the authentication process of Windows based operating systems. Without overwriting your old password! In other words you can login to your Windows profile without knowing your password.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری