AnyMP4 Audio Converter 7.2.12

AnyMP4 Audio Converter 7.2.12

  • کاربرد : نرم افزار مبدل فایل صوتی
  • نسخه :Version 7.2.12
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AnyMP4 Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری کاربردی است که اگر بخواهی یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید , در عین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر دهید تگهای ID3 آن را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوط را دریافت کنید. بدون شک AnyMP4 Audio Converter انتخاب خوبی در این زمینه خواهد بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد AnyMP4 Audio Converter پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای AnyMP4 Audio Converter این است که در هنگام تبدیل 2 فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن 2 فایل را نیز به صورت خودکار کپی میکند. یعنی شما دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات آهنگ های خود مانند : نام خواننده , سال انتشار , حق کپی رایت , متن آهنگ , سبک آهنگ , عنوان آهنگ , نام آلبوم و .. نخواهید بود.

قابلیت های نرم افزار Aiseesoft Audio Converter
تبدیل هر نوع فایل صوتی به تمامی فرمت های صوتی
استخراج صدا از ویدئو ها نظیر MPG, MPEG, MPEG2, VOB, MP4, M4V, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, TS, MPV, AVI, 3GP, 3G2, FLV, MPV, MOD, TOD و …
استخراج و تبدیل یک فایل به فرمت های مختلف صوتی در یک زمان
ترکیب و پیوستن تکه های مختلف صوتی به یکدیگر
برش و تقسیم فایل های صوتی با امکان تعیین زمان شروع و پایان
تنظیم رمزگذار صوتی، کانال ها، میزان ارسال بیت های صوتی و …
امکان انتخاب قطعه های صوتی و زیرنویس برای فایل های خروجی
ویرایش فایل صوتی و ویدئویی
و …

Description

AnyMP4 Audio Converter has the powerful converting function to convert any audio format like MP3, WAV, WMA, ALAC, M4A, AAC, AC3, AIFF, MKA and more. Also you can convert video to your needed audio file, and extract the audio file from any favorite video with this versatile Audio Converter software.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری