WinSnap 4.6.1 x86

WinSnap 4.6.1 x86

  • کاربرد : نرم افزار گرفتن عکس از دسکتاپ ویندوز
  • نسخه :Version 4.6.1 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : NTWind Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ابزار ساده، سودمند و با قابلیت بالا برای گرفتن و ویرایش عکس از صفحه نمایش (screenshot) است. با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید از صفحه نمایش عکس های غیر مستطیلی شکل با کیفیت و شفافیت بالا بگیرید. WinSnap با رابط کاربری مناسب، دارای ویژگی ها و توانایی های زیادی در گرفتن تصاویر است. پس از گرفتن عکس امکان ویرایش آن با کمک ابزارهایی چون افکت گذاری های مختلف، قابلیت سایه گذاری پیش فرض و اختصاصی، برش عکس، افزودن شکل، خطوط اضافی، متن با امکان تغییر فونت و سایز و ... وجود دارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت ذخیره سازی خودکار تصاویر نیز می باشد و آن ها را با انواع فرمت های مختلف تصویری ذخیره می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinSnap:
- قابلیت گرفتن آسان عکس از تصاویر غیر مستطیل شکل با پس زمینه شفاف و دلخواه
- بهره بردن از قابلیت های پایه برای ویرایش عکس همچون: افکت های رنگ گذاری، سایه گذاری، انعکاس نور، برش عکس، انتقال خودکار Canvas و افزودن واترمارک، متن(text)، شکل(shape)، پیکان و...
- قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت های تصویری
- قابلیت ذخیره خودکار و پیشرفته
- و ...

Description

WinSnap is a small enhancement utility for taking and editing screenshots. Standard features include easy capture of non-rectangular windows with customized and transparent backgrounds, simple and automatic canvas transformations, coloring effects, and the addition of eye-candy drop shadows. WinSnap supports a variety of image formats and has advanced auto-save features.

Some key features of WinSnap:
- WinSnap is an easy-to-use and powerful tool for taking non-rectangular screenshots.
- allows you to quickly edit and annotate screenshots afterwards.
- provides sufficient image editing capabilities.
- some editing capabilities are:professional-looking shadows, reflections, highlights, outlines, watermarks and color effects,...
- WinSnap supports a variety of image formats.
- provides auto-save features.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری