7-Data Recovery Suite Enterprise 4.2

7-Data Recovery Suite Enterprise 4.2

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده
  • نسخه :Version 4.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SharpNight
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جامع و کاربری برای بازیابی و ریکاوری فایل های از دست رفته و پاک شده شما می باشد.این نرم افزار برای مواردی همچون : حذف اتفاقی فایل ها ، از دست رفتن فایل ها در هنگام کپی کردن و… مناسب بوده و به صورت دقیق سیستم شما را اسکن کرده و فایل های پاک شده را بازیابی می نماید.این نرم افزار از فلش مموری ها ، دوربین های فیلمبرداری ، هارد اسکترنال و… نیز پشتیبانی می کند.

از ویژگی های قابل ذکر برای نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده 7-Data Recovery Suite Enterprise می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– بازیابی فایل های حذف شده به صورت اتفاقی : در بسیاری از مواقع پیش می آید که به اشتباه فایلی را حذف می کنید و نیاز مبرمی به آن فایل دارید ، در این مواقع این نرم افزار بهترین گزینه برای بازیابی فایل هایتان می باشد.
– قابلیت بازیابی فایل ها و اطلاعات از پارتیشن های مختلف
– امکان بازیابی اطلاعات از موبایل به ویندوز : یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار بازیابی فایل ها از گوشی موبایل شما می باشد که از طریق ویندوز صورت می پذیرد.
– قابلیت بازگردانی فایل ها از طریق فلش مموری ها و یو اس بی ها و هاردهای اکسترنال و داخلی
– امکان بازیابی تصاویر ، ویدئوها ، موزیک ها و…
– پشتیبانی از بازیابی اطلاعات از SD Card, MicroSD, SDHC, CF (Compact Flash) Card, xD Picture Card, Memory Stick
– بسیار ویژگی های دیگر.

Description

All-in-one Data Recovery Software Rescuing Your File Under Almost Any Condition. Complete and capable data recovery software for rescuing files under almost any conditions including: accidentally deleted files; damaged or formatted hard drive; lost/deleted partition; photo or video lost from local drive, memory card, or camera; file lost from mobile phones, etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری