AMS Software PhotoWorks 3.0

AMS Software PhotoWorks 3.0

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر
  • نسخه :Version 3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AMS Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جدید و حرفه‌ای در زمینه ویرایش تصاویر دیجیتالی کاربران در سیستم عامل ویندوز است. امروزه نرم افزارهای بسیار زیادی برای ویرایش و اعمال تغییرات مختلف بر روی تصاویر در کامپیوتر وجود دارند. هریک از این نرم افزارها دارای ویژگی‌های مثبت و منفی مخصوص به خود هستند. در میان این برنامه، تعدادی از آنان موفق به جلب اعتماد کاربران شده و در شرایط مختلف، امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند. نرم افزاری که در این مطلب برایتان در نظر گرفته‌ایم، یکی از همین برنامه‌هاست که با دارا بودن امکاناتی گسترده و کاربردی، تقریبا کلیه نیازهای کاربران در زمینه ویرایش تصاویر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

آیا از عکس‌هایی که به کمک گوشی تلفن همراه یا دوربین عکاسی خود به ثبت رسانده‌اید، ناراضی هستید؟ آیا شرایط آب و هوایی موجب بی‌روح شدن تصاویر شده و شادابی آنان را از بین برده‌اند؟ جای نگرانی نیست؛ چرا که با استفاده از نرم افزار AMS Software PhotoWorks و امکانات فوق‌العاده آن، شما کاربران می‌توانید با استفاده از چند گزینه بسیار ساده، به تصاویر خود روح تازه‌ای بخشیده و آنان را مطابق با نیاز خود ویرایش کنید. ویژگی های نرم افزار AMS Software PhotoWorks :

– امکان ویرایش کردن تصاویر پرتره و تغییر ترکیبات رنگی آن

– قابلیت تنظیم روشنایی و کنتراست تصاویر

– امکان بهبود روشنایی، تصحیح رنگ‌ها، تغییر شدت رنگ‌ها و …

– دارا بودن ده‌ها افکت بصری فوق‌العاده

– امکان زیباسازی تصاویر با چند کلیک ساده

– مناسب برای مبتدیان و یا حتی کاربران خبره

– امکان درج کپشن و واترمارک بر روی تصاویر

– دارا بودن براش‌های مختلف در اندازه‌های گوناگون

– امکان بهبود فوری تصاویر و رفع ایرادات آنان

– توانایی برش دادن و تغییر سایز تصاویر

Description

PhotoWorks is intelligent image editing software that comes with a wide range of professional-level tools. Combining an easy-to-use interface and rich functionality, this program offers everything you may need to turn an ordinary shot into a real eye candy. Both amateur and skilled photographers will enjoy working with this image editor since it is extremely convenient and multifunctional.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری