Hetman Data Recovery Pack 2.6 Commercial Office Home Edition

Hetman Data Recovery Pack 2.6 Commercial Office Home Edition

  • کاربرد : مجموعه برنامه بازیابی فایل های پاک شده
  • نسخه :Version 2.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Hetman
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برنامه ای قوی و مفید برای بازیابی اطلاعات پاک شده از کامپیوترتان می باشد. به آسانی و با نصب این نرم افزار می توانید اطلاعات پاک شده از سطل آشغال ویندوز و یا فایل های فرمت شده از درایو و یا اطلاعات پاک شده از طریق دستور اف دیسک را برگردانید و بازیابی کنید. Hetman Data Recovery Pack می تواند انواع عکس ها،فیلم،صدا و هر نوع فایلی در سیستم کامپیوتر شما را بازیابی نماید. برنامه فوق قابلیت این را دارد که فایل های پاک شده در فلش و رم و حافظه های قابل حمل را نیز بازیابی کند. و در نسخه های مختلف ویندوز قابلیت نصب دارد.

ویژگی های Hetman Data Recovery Pack :

قابلیت بازیابی پارتیشن ها
بازیابی فایل ها در هارد NTFS
بازیابی فایل ها در FAT
امکان بازیابی عکس های شما
قابلیت بازگردانی فایل های آفیس (اکسل و ورد)
دارای هشت ابزار کاربردی
سهولت آسان
پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
بازیابی انواع فایل های مختلف

Description

The complete data recovery pack from Hetman Software: eight data recovery tools for the price of one! Hetman Data Recovery Pack contains everything you need to recover all kinds of information from all types of storage media. The pack consists of eight tools you can run on the same or different computers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری