Deskman 6.0.6532.41690

Deskman 6.0.6532.41690

  • کاربرد : نرم افزار محدود کردن امکانات ویندوز
  • نسخه :Version 6.0.6532.41690
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Anfibia
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری کاربردی و قدرتمند جهت حفظ امنیت کامپیوتر است. با استفاده از این نرم افزار، مدیران شبکه می‌توانند بخشی از امکانات و دسترسی‌های کاربران را در سیستم محدود کنند تا از تغییرات احتمالی از سوی آنان جلوگیری شود. یکی از نگرانی‌های مهم مدیران شبکه و صاحبان سیستم‌های کامپیوتری، این است که با آزاد بودن دسترسی کاربران به کلیه بخش‌های سیستم، حفظ امنیت کلی شبکه با چالش جدی رو به رو می‌شود. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند دسترسی به بخش‌های مختلف ویندوز را محدود کند و صرفا بخشی از امکانات تعریف شده را در اختیار وی قرار دهد.

اگر شما هم از کاربران حرفه‌ای کامپیوتر و یا مدیران شبکه هستید، با استفاده از این برنامه می‌توانید از امنیت بالای سیستم‌های خود اطمینان حاصل کنید. این نرم افزار، با تعریف دقیق دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف سیستم‌عامل، قادر است امنیت سیستم‌های کامپیوتری شما در شبکه را تضمین نماید.ویژگی های نرم افزار Deskman :

– امکان مسدود کردن بسیاری از امکانات ویندوز از قبیل تسک منیجر، دسترسی به کنترل پنل، حفاظت از آیکون‌های دسکتاپ، جلوگیری از کارکرد حافظه‌های فلش و …

– سادگی در استفاده

– مناسب برای کیوسک‌های اینترنتی

– جلوگیری از عملکرد اپلیکیشن‌های خاص

– امکان جلوگیری از دسترسی به وب‌سایت‌های تعریف شده

– توانایی کنترل دسترسی کاربران

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

Description

Deskman advanced System Security Administration. Deskman is not an online service. The software is installed on your computer, and only you, the user, have access to it. As such, we do not collect data. Deskman helps you block applications, filter websites and protect Windows computers from tampering.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری