ElcomSoft iOS Forensic Toolkit 2.50

ElcomSoft iOS Forensic Toolkit 2.50

  • کاربرد : نرم افزار شکستن قفل آیفون
  • نسخه :Version 2.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ElcomSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

به شما دسترسی کامل فیزیکی و منطقی سیستم های آیفون را می دهد. توجه داشته باشید که برای برخی از سیستم ها لازم است عملیات Jailbreak صورت گرفته شده باشد. این برنامه به سرعت تمامی داده های موجود در سیستم آیفون را extract می کند و آن ها را در اختیار شما قرار می دهد، حتی اگر پسورد تنظیم شده باشد. این نرم افزار می تواند قفل سیستم های iOS را با کمک pairing records باز کند. دسترسی به پسورد ها، پسکد ها و کلید های امنیتی با کمک این برنامه به سادگی صورت می گیرد و تقریبا به شکل آنی آن ها را دریافت خواهید کرد. شما می توانید محتوای یک سیستم 32-GB را تقریبا در عرض 40 دقیقه یا کمتر، بسته به مقدار اطلاعات ذخیره شده در آن بدست آورید. از آیفون های 4 و قدیمیتر، سیستم های jail break شده و iPhone 5s، iPhone X و ... به شکل کامل پشتیبانی می شود.
ویژگی های نرم افزار ElcomSoft iOS Forensic Toolkit :
- خارج کردن تمام محتوای iOS
-برخی از سیستم ها باید jailbreak شده باشند.
- بدست آوردن رمز ها و داده های کلیدی
- سرعت بسیار بالا در استخراج اطلاعات
- باز کردن قفل iOS با pairing records

Description

Perform physical and logical acquisition of iPhone, iPad and iPod Touch devices. Image device file system, extract device secrets (passwords, encryption keys and protected data) and decrypt the file system image.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری