IUWEshare Disk Partition Recovery Wizard 1.9.9.9 Unlimited & Advanced

IUWEshare Disk Partition Recovery Wizard 1.9.9.9 Unlimited & Advanced

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات از پارتیشن ها
  • نسخه :Version 1.9.9.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : IUWEshare
  • سال تولید : 2018

توضیحات

از جمله بهترین برنامه های بازیابی اطلاعات از پارتیشن های حذف شده و آسیب دیده می باشد که به شما امکان بازیابی سریع و آسان اطلاعات را می دهد. استفاده از این برنامه کاملا امن می باشد و آسیبی به سیستم شما نخواهد خورد. در اثر عوامل مختلفی مانند ویروس ها، مشکلات سخت افزاری ... ممکن است اطلاعات شما از دست برود. این برنامه از تمامی این شرایط پشتیبانی می کند و به شما امکان بازیابی اطلاعات از بیشتر هارد دیسک ها نظیر IDE, ATA, SATA و ... را می دهد. از ویندوز های 32 و 64 بیتی به شکل کامل پشتیبانی می شود. در صورتی که تمام داده های خود را به شکل غیر عمدی و در اثر خطاهای سهوی از دست داده اید، جای نگرانی نیست و IUWEshare Disk Partition Recovery به سرعت اطلاعاتتان را به شکل کامل بازیابی خواهد کرد.



ویژگی های نرم افزار IUWEshare Disk Partition Recovery Wizard :



- کاملا امن و بازیابی تضمینی اطلاعات

- پشتیبانی از پارتیشن های حذف شده و آسیب دیده

- ریکاوری اطلاعات تحت شرایط مختلف

- پشتیبانی از فرمت های مختلف

- رابط کاربری دوستانه و ساده

Description

Losing a disk partition can really make your day. It can happen in lots of ways, including viruses, bad software, and operator error. IUWEshare Disk Partition Recovery Wizard can recover and restore deleted, lost, missing or damaged partitions in many cases.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری