Tekla Structures 2017i SP2

Tekla Structures 2017i SP2

  • کاربرد : مدل سازی اطلاعات ساختمان
  • نسخه :Version 2017i SP2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

با نام قبلی Xsteel ، نرم افزار قدرتمند BIM (مخفف Building information modeling و به‌معنی مدل سازی اطلاعات ساختمان) برای مهندسین عمران، پیمان کاران است. محیطی که این نرم افزار برای کاربران فراهم می‌کند که توسط آن می توان مدل های سه بعدی را کشید و نقشه دو بعدی را از آنها استخراج کرد. مدل های ساخته شده توسط این نرم افزار اطلاعات دقیق و قابل اطمینانی که برای ساخت یک سیستم اطلاعاتی ساختمان مناسب مورد نیاز است را ارائه میکند. با استفاده از این نرم افزار گردش کار بسیار روان‌تری در شرکت خود تجربه خواهید کرد. تکلا استراکچرز با همه مواد سازگار است و با آن میتوان پیچیده ترین ساختمان ها را ساخت؛ محدودیت های این نرم افزار را شم مشخص می کنید.

کاربران، تکلا استراکچرز را برای ساخت استادیوم ها، سکو های نفتی، نیروگاه ها و کارخانه ها، ساختمان های مسکونی، پل ها و برج ها به کار می گیرند. با استفاده از تکلا استراکچر می توان هر ماده ای برای ساختمان بکار ببرد و یا حتی از چند ماده برای یک ساختمان استفاده کنید. نرم افزار می تواند با تحلیل های مختلفی به بررسی پروژه بپردازد. علاوه بر این می تواند با A&D تبادل فایل با فرمت های شناخته شده ای همچون SDNF,CIS/2,IFC داشته باشد. از مزایای ارتباط با A&D می توان به هماهنگی و شبیه سازی مدل، نقشه ها و گزارش ها و مدیریت بهینه تغییرات اشاره کرد که درنتیجه آن مهندسین و طراح می توانند هم زمان روی یک طرح کار کنند.

Tekla Structures داری بیش از 30 محیط کاری مختلف است و از 14 زبان مختلف پشتیبانی می کند که استفاده از نرم افزار را برای تمام نقاط جهان ممکن کرده است.



امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار Tekla Structures :
– استفاده از یک حلگر، تنظیمات و محیط های مختلف: تکلا استراکچرز یک نرم افزار با یک حلگر است که با قابلیت تنظیمی که دارد با نیاز های مختلف کاربر تطبیق پیدا کند.

– روش باز برای سیستم اطلاعاتی ساختمان: در حالیکه Tekla Structures یک روش باز به BIM دارد، شما می توانید از راه حل های دیگر شرکت ها استفاده کنید و آن ها را در Tekla بهبود بخشید. گسترش و بهبود عمکلرد Tekla به وسیله TeklaOpenAPI به راحتی امکان پذیر است.

– هم خوانی با بقیه نرم افزار ها بخاطر OpenIBMApproach

– مدل سازی همه مواد

– مدیریت بزرگترین و پیچیده ترین ساختمان ها

– ساخت مدل های قابل ساخت و دقیق

– انتقال اطلاعات از طراحی و جزئی سازی به محل احداث

– نقشه کشی و شبیه‌سازی انواع سازه‌ها

– پشتیبانی از فرمت‌های DWG و DGN

– سازگاری و یک‌پارچگی با نرم‌افزارهای مختلف مدیریت ساختمان و ارتباط با برنامه‌های مدیریت پروژه جهت گردش کار روان‌تر

و…

نکات:
– نرم افزار StruCad توسط Tekla خریداری شده است و امکانات آن در این نرم افزار اضافه شده است.

Description

THE NEW 2018 VERSIONS of Tekla software offer faster 3D modeling process, better drawing production and control over changes. The workflow from design and analysis to detailing and fabrication is smoother.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری