AVCWare Video Joiner 2.2.0.20170209

AVCWare Video Joiner 2.2.0.20170209

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار ادغام فایل های ویدیویی
  • نسخه :Version 2.2.0.20170209
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AVCWare Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه ادغام فایل‌های ویدیویی به همدیگر است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند در نهایت سادگی فایل‌های ویدیویی خود را به همدیگر متصل کرده و یک فایل مستقل را تحویل بگیرند. کاربرد این نرم افزار در موارد بسیار و متعددی است که از جمله آنان می‌توان به ارتباط دادن چندین فایل‌ ویدیویی مربوط به یک مراسم خاص، حذف و اتصال دوباره بخش‌های ناخواسته از فیلم‌ها و … اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال نرم افزاری هستید که بتواند فایل‌های ویدیویی را با کیفیت و سرعت بالا به همدیگر متصل کند، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار قدرتمند را از دست ندهید.

این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا، کاربر را قادر می‌سازد تا در نهایت سادگی ویدیوهای مورد نظر خود را به همدیگر متصل کند. این برنامه، ضمن پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های ویدیویی، این امکان را فراهم می‌کند که ویدیوها با سرعتی بسیار بالا به همدیگر متصل شده و در قالب یک فرمت دلخواه ذخیره شوند.

Description

The practical video joining tool AVCWare Video Joiner 2, helps you to join multiple video files of different formats into a new one. It supports nearly all mainstreaming video formats: AVI, MPEG, MP4, WMV, 3GP, H.264, MOV, ASF, SWF, DAT and so on. Besides, it qualifies you to customize the output video by arranging video playing order, applying special transitional effects and adjusting output parameters like video size, Frame rate, bit rate, resolution and etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری