Advanced System Repair Pro 1.6.0.0.18.3.21

Advanced System Repair Pro 1.6.0.0.18.3.21

  • کاربرد : ترمیم و بهینه سازی سیستم
  • نسخه :Version 1.6.0.0.18.3.21
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TriSun Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری است که مجموعه‌ای از ابزارهای مفید و کاربردی را جهت ترمیم و بهینه‌سازی سیستم در خود جای داده و می‌تواند عملکرد سیستم را تا حد بسیاری بهبود بخشد. این نرم افزار با یک اسکن سریع و کامل، قادر است کلیه مشکلات و ناپایداری‌های سیستم را مورد سنجش و بررسی قرار دهد و سپس با یک کلیک ساده، همه آنان را بهبود بخشد. این نرم افزار با بهینه‌سازی، پاک‌سازی و ترمیم مشکلات سیستم، سرعت سیتسم را تا میزان 3 برابر افزایش می‌دهد؛ به نحوی که انگار کاملا یک سیستم کامپیوتری جدید را خریداری کرده باشید!

این نرم افزار با اجرای تنظیماتی جادویی، قادر است رویکرد کاملا جدیدی از سیستم را به اجرا بگذارد که هم سرعت بهتری دارد و هم از پایداری بالاتری برخودار است. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند رجیستری سیستم را بهبود بخشد و با پاک‌سازی فایل‌ها و برنامه‌های اضافی، حجم قابل توجهی از دیسک سخت و فضای رم را آزاد کند.

ویژگی های نرم افزار Advanced System Repair Pro :

– دارا بودن اسکنر چند موتوره چند جستجو و تشخیص سریع خطاهای سیستم

– امکان افزایش سرعت و امنیت کامپیوتر

– قابلیت ترمیم و عیب‌یابی سیستم تنها با یک کلیک

– امکان پاک‌سازی فایل‌های اضافه

– امکان دیفراگمنت هارد دیسک

– حذف کردن فایل‌ها و ابزارهای مخرب

– توانایی پاک‌سازی تاریخچه فعالیت‌ها در فضای وب

– پاک‌سازی رجیستری

Description

IObit Advanced SystemCare Ultimate incorporates top anti-virus capabilities, as well as the already proven comprehensive PC tune-up ability. It has a one-click approach to help protect, repair, clean, and optimize your PC. Based on #1 ranked BitDefender antivirus technology and IObit anti-malware engine, it is a part of IObit antivirus project dedicating to provide more and better value-added services with our users.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری