آموزش راهنمای طراحی پکیج برای کاربران مبتدی / بخش دوم

بخش دوم
آموزش راهنمای طراحی پکیج برای کاربران مبتدی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux
  • سال تولید : 2016

توضیحات

>> مشاهده بخش اول ابن مقاله

وقتی برای اولین بار می خواهید طراحی یک پکیج یا بسته بندی را انجام دهید این کار کمی دلهره آور به نظر می رسد، اما وارد کردن یک طرح 2 بعدی به قلمرو طرح های سه بعدی نیاز به ترسیدن ندارد. با این راهنمای جامع در مورد نرم افزارهای مناسب برای طراحی پکیج و اشکال و سبک های مختلف آشنا خواهید شد. همچنین یادخواهید گرفت چگونه اثر هنری 2 بعدی خود را برای چاپ آماده کنید. همچنین شما را با چاپ های مختلف نیز آشنا خواهیم کرد. بخش دوم این راهنما را در زیر با شما به اشتراک گذاشته ایم.

5. ذهن خود را برای انواع دیگر سبک ها باز بگذارید
بسته بندی تنها به جعبه ها محدود نمی شود. طیف وسیعی از انواع بسته بندی برای اهداف خاص موجود است. در حالی که شکل جعبه باید به گونه ای باشد که طراحی آن به عنوان یک الگوی دو بعدی آسان باشد، طراح هایی که برای آیتم هایی که دارای زوایای کمتری هستند، مثل تیوپ ها، کیسه ها و قوطی های شال، ممکن است نیاز به ترفندهای خاصی باشند. اینجا جایی است که اندازه گیری دقیق و مدل سازی سه بعدی به کار می آید، و به شما اجازه می دهد قضاوت کنید طرح چگونه به نظر خواهد رسید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری