نرم افزار طراحی فونت برای نمایشگر ال سی دی / GLCD Font Creator 1.0.1

GLCD Font Creator 1.0.1
نرم افزار طراحی فونت برای نمایشگر ال سی دی

  • کاربرد : ایجاد فونت ها، نمادها و آیکون های شخصی برا ی گرافیک LCD
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux
  • سال تولید : 2011

توضیحات

بسیاری از کاربران که از نمایشگر های گرافیکی lcd استفاده می کنند به دنبال نرم افزاری هستند تا بتوانند فونت دلخواه خود را طراحی و بر روی ال سی دی نمایش بدهند.
GLCD Font Creator نرم افزاری برای طراحی فونت می باشد. به کمک این نرم افزار شما می توانید به راحتی برای خود فونت بسازید و تعداد پیکسل را تنظیم نمائید. هم چنین می توانید فونت های موجود در ویندوز را لود کرده وآن را ویرایش کنید و در آخر کار توسط کد های تولید شده توسط نرم افزار آن را بر روی نمایشگر خود نمایش دهید. از امکانات جالب این نرم افزار داشتن کلید ها و قابلیت هایی برای ویرایش فونت می باشد که شما می توانید به راحتی فونت خود را طراحی و ویرایش کنید. شما می توانید بعد
از این که فونت خود را طراحی کردید کد های تولید شده را دربرنامه خود بگذارید و آن را بر روی صفحه نمایش دهید. و از دیگر ویژگی های کلیدی این نرم افزار کم حجم بودن آن می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GLCD Font Creator:
- طراحی فونت، نماد و آیکون برای  LCD
- امکان لود فونت های ویندوز و ویرایش آن ها
- کلیدها و قابلیت هایی برای ویرایش فونت
- استفاده آسان
- کم حجم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری