iLike iPhone Data Recovery Pro 5.9.9.9

iLike iPhone Data Recovery Pro 5.9.9.9

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون
  • نسخه :Version 5.9.9.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iLike-share
  • سال تولید : 2018

توضیحات

دلایل زیادی دارد که ممکن است اطلاعات گوشی های آیفون،اپل یا آیپاد لمسی خود را از دست بدهید. داده های شما ممکن است بر اثر misoperation و به روز رسانی های جدید در ios،تنظیمات بازیابی کارخانه،تنظیم مجدد دستگاه،آسیب دیدن آیفون و شکستن و سیاه و سفید شدن و صفحه مرگ ،غیرقابل دسترس بودن و حمله ویروس ها و قفل شدن و رمز عبور فراموش شده از بین برود.گاهی ممکت از نتوانید از آیتونز خود پشتیبان گیری بگیرید و داده ها نیز از دست برود. نرم افزار ILike iPhone Data Recovery بسیاری از مشکلات بالا که مربوط به آیفون،اپل،آیپاد می باشد را حل کنید و اطلاعاتش را که پاک شده است را بازیابی نمایید. در این برنامه قابلیت بازیابی اطلاعاتی نظیر مخاطبین،پیام ها،عکس ها،یادداشت ها و غیره در آیپد و آیپاد خوددر شرایط مختلف را داشته باشید. این برنامه به صورت سریع و آسان بدون از دست رفتن هرگونه اطلاعات می تواند بازیابی انجام دهد.

Description

There are many reasons you may lost important data from your iPhone, iPad or iPod Touch. Such as you may deleted data due to misoperation, new iOS update on your iPhone, factory settings restore or device reset, iPhone jailbreak, your iPhone got damaged, crashed, smashed, stuck in Apple logo, black/white screen of death, inaccessible, attacked by virus, locked by a forgotten passcode, iTunes can't recognize your iPhone and you can't restore from iTunes backup or even you replaced the iPhone battery may lead the data loss.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری