Paperless Printer Professional 6.0.0.1

Paperless Printer Professional 6.0.0.1

  • کاربرد : نرم افزار چاپگر مجازی ویندوز
  • نسخه :Version 6.0.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Rarefind Engineering Innovations
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک چاپگر مجازی ویندوز که به شما امکان چاپ از یک برنامه دسکتاپ را می دهد و کار چاپ را به چاپگر ابری گوگل از راه دور ارسال می کند. Printerless Printer® همچنین می تواند اسناد را در PDF، EXCEL، DOC، HTML، TIFF، TXT، PS، EPS، PNG، JPEG، BMP، PCX، PSD، PCL، RAW یا SVG منتشر کند، حفظ ظاهر دقیق و محتوای اصلی سند، با فونت و گرافیک کامل از ویژگی هایش است.

کاربران می توانند تقریبا هر برنامه ویندوز به این چاپگر چاپ کنند و خروجی را بدون نیاز به چاپ روی کاغذ تجسم کنند. شما هم اکنون می توانید مدارک، سخنرانی ها، صفحات گسترده و یا به معنای واقعی کلمه “قابل چاپ” از کامپیوتر ویندوز خود را به دستگاه iPad، آی فون، آی پاد لمسی خود را ارسال کنید. اسناد به قالب iBooks تبدیل خواهد شد و به برنامه iTunes اضافه می شود. دفعه بعد که iTunes و دستگاه شما همگام سازی می شود، سند به طور خودکار در iBooks در دستگاه شما ظاهر می شود!
اگر یک دستگاه Kindle را در گوشی خود دارید، اکنون می توانید هر سند را چاپ کنید و گزینه “Kindle via Email” را انتخاب کنید. این سند چاپ شده را در ابر آمازون کیندل که شما می توانید از دستگاه Kindle یا Kindle خود دسترسی داشته باشید، قرار دهید.

چاپگر بدون کاغذ یک محصول نرم افزاری ۱۰۰٪ است. این هیچ قطعات سخت افزاری ندارد چاپگر بی کاغذ به نظر می رسد یک چاپگر معمولی بر روی یک کامپیوتر ویندوز. شما می توانید شی Printerless Printer را در پوشه Printers [Start -> Settings -> Printers] را ببینید. با استفاده از دستور Print برنامه شما می توانید هر چیزی را برای این چاپگر چاپ کنید.

Description

Paperless Printer is a Windows virtual printer that allows you to print from a desktop application and have the print job sent to a remote Google cloud printer. Paperless Printer can also publish documents in PDF, EXCEL, DOC, HTML, TIFF, TXT, PS, EPS, PNG, JPEG, BMP, PCX, PSD, PCL, RAW, or SVG, preserving the exact look and content of the original document, complete with fonts and graphics.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری