Plagiarism Detector Pro 1092.0.0.0

Plagiarism Detector Pro 1092.0.0.0

  • 2.0 (2 رای)
  • کاربرد : نرم افزار تشخیص سرقت ادبی
  • نسخه :Version 1092.0.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Skyline Studios
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای شناسایی سرقت های ادبی است. Plagiarism Detector با بهره گیری از یک راه حل جامع و عملی شما را قادر می سازد که به صورت نرم افزاری اسناد متنی خود را برای سرقت ادبی اسکن کنید. شیوه ی عملکرد این نرم افزار نیز بسیار ساده است. شما اسناد و پروژه های خود را در دسترس قرار می دهید ؛ این نرم افزار با جستجو در دیتابیس های عظیم موتورهای جستجوگر اینترنتی ، نرخ دقیق سرقت ادبی متون شما را مشخص می سازد. این نرم افزار قادر است در انتها گزارشی جامع و کامل را به صورت کلمه ای و یا جمله ای ارائه کند ، هربار که جمله و یا عبارتی به عنوان سرقت ادبی پیدا شود از نرخ اصالت پروژه شما کاهش می یابد. بنابراین به وسیله این نرم افزار می توانید به سادگی مشخص کنید که متنی که در اختیار دارید مختص شماست و یا در بسیاری از وب سایت های اینترنتی منتشر شده است.

هدف اصلی در Plagiarism Detector ، تشخیص سرقت های ادبی است. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی است ، تنها کافیست اسناد خود را وارد آن کرده و اسکن را کلیک کنید. این نرم افزار با بهره گیری از قدرتمندترین دیتابیس ها که موتورهای جستجو به شمار می روند ، می تواند متون شما را به دقت مورد بررسی قرار دهد و سرقت ادبی و تشابه های عبارتی را به طور دقیق مشخص نماید. این نرم افزار با سازماندهی مناسب در رابط کاربری بخش های مختلفی را برای اسکن پروژ] های شما در نظر گرفته است ، ضمن آنکه می توانید به طور محلی انواع اسناد پاورپونیت ، ورد ، پی دی اف و… را نیز با هم مقایسه کنید.ویژگی های نرم افزار Plagiarism Detector :

– قابلیت جستجوی 7 میلیارد منبع عظیم اطلاعاتی

– استفاده از گوگل ، بینگ و AltaVista

– عملکرد سریع در کمتر از 1 دقیقه

– امکان تشخیص سرقت ادبی در فایل های Word با یک کلیک

– پشتیبانی از فرمت های Word, Pdf, HTML, RTF, PPT

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

Description

Plagiarism Detector is a commercial tool which can check for plagiarism in text documents. You can use it to check whether a document has been largely (or entirely) copied from online sources. Or, if you point the program at a document of your own, it'll highlight any websites which might be reusing some of the text. Plagiarism Detector is a Microsoft Windows 10 (XP,Vista,7,8 etc.) desktop application to check sets of documents against the major search engines databases trying to locate the possible sources and define the exact amount of shared information.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری