ATLAS.ti 7.5.16

ATLAS.ti 7.5.16

  • کاربرد : نرم افزار تحلیل کیفی برای علوم اجتماعی
  • نسخه :Version 7.5.16
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Scientific Software Development
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ساده ترین تعریفی که می توان از پژوهش کیفی داشت این است که پژوهشی که ارائه یافته های آن از طریق روش های اماری و یا سایر ابزارهای کمی سازی به دست نیامده باشد. استفاده از نرم افزارهای رایانه ای در تحلیل داده های پژوهشی، پدیده ای رو به رشد است. ATLAS.ti یکی از بهترین و مشهورترین نرم افزارهای تحلیل داده های کیفی است که امکان ورود داده های کیفی به زبان فارسی و تحلیل آن ها نیز در این نرم افزار فراهم شده است. برای تحلیل داده های حاصل از روش های تحقیق کیفی نظیر مصاحبه عمیق، مصاحبه گروه های متمرکز، مشاهده مشارکتی، تحلیل محتوای کیفی، نشانه شناسی و تحلیل گفتمان رسانه ای مختلف نظیر کتاب، روزنامه، فیلم، عکس، موسیقی، سخنرانی و ... می توان از نرم افزار اتلس.تی آی (ATLAS.ti) به خوبی بهره برد. یکی از مزیت های کلیدی این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه آن، سادگی محیط و سهولت کار با ابزارهای ATLAS.ti است.

ATLAS.ti یک نرم افزار قدرتمند برای تجزیه و تحلیل کیفی گروه زیادی از داده های متنی، گرافیکی، صوتی و تصویری است. این نرم افزار انواع ابزار پیشرفته برای انجام وظایف در ارتباط با هر رویکرد سیستماتیکی به داده های نرم را ارائه می دهد.

Description

ATLAS.ti is one of the most powerful tools for qualitative research. Managed documents, multi-document view, high-performance multimedia engine, intuitive margin-area coding for all data types, and much more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری