AVEVA Instrumentation & Electrical v12.1 SP3

AVEVA Instrumentation & Electrical v12.1 SP3

  • 1.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار کاربردی برای مهندسین برق و کنترل
  • نسخه :Version 12.1 SP3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AVEVA Bocad
  • سال تولید : 2018

توضیحات

دو نرم افزار کاربردی برای مهندسین برق و کنترل است. AVEVA Instrumentation نرم افزاری قدرتمند با ویژگیهای گسترده برای طراحی شماتیک و نقشه کشی سیستم های کنترل میباشد. برنامه از رابط گرافیکی ساده و پیشرفته ای برخوردار است و به راحتی میتوان در چند گام مجزا مهندسی ، طراحی، نصب و پیکربندی و تعمیر این سیستمها را در یک فضای امن نرم افزاری انجام داد. این برنامه از قواعد طراحی زیادی حمایت میکند و بر اساس این قواعد در مراحل طراحی جلوی بسیاری از اشتباهات راهبردی گرفته میشود.

این نرم افزار یک پایگاه داده مشترک دارد که چندین کاربر مختلف از سیستم های مختلف میتوانند به صورت همزمان بر روی یک پروژه واحد همکاری کنند. همچنین سفارشی سازی برنامه بر اساس نیازهای کاربران قابل انجام است. این برنامه با چهار ماژول خود در تمامی مراحل طراحی و استقرار سیستمهای کنترل از مهندسی و طراحی گرفته تا نصب و نگهداری و عیب یابی در کنار شماست. AVEVA Electrical نیز یک بسته جامع جهت طراحی و مهندسی انواع سیستم های الکتریکی است. این برنامه نیز همانند محصول قبلی واسط گرافیکی مناسبی دارد و با استفاده از قواعد طراحی آن میتوان انواع سیستم های الکتریکی با هر اندازه و وسعتی را طراحی و ارزیابی کرد.

امکانات و ویژگیهای AVEVA Instrumentation – Electrical :
سادگی برنامه و یادگیری سریع آن
امکان سفارشی سازی برنامه بر اساس نیازهای کاربران
یکپارچه شدن با استانداردهای اداری
برخورداری از قواعد طراحی جهت رعایت استانداردهای لازم
عملکرد بسیار مناسب با استفاده دو نرم افزار در کنار یکدیگر
تولید نقشه های دقیق، دیتاشیتها و برنامه ریزی سیم کشی و مواد لازم
پایگاه داده مشترک و چند کاربره
کیفیت بالای طرح های خروجی
امکان ایمپورت کردن داده ها از نسخه های قدیمی
پشتیبانی تمامی چرخه حیات سیستم
و …

Description

AVEVA Electrical is a feature-rich software suite for electrical engineering and design. With its advanced graphical user interfaces, use of design rules and catalogues, and maximum workflow flexibility, AVEVA Electrical is the preferred choice for all sizes of project.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری