Chemstations CHEMCAD Suite 7.1.2.9917

Chemstations CHEMCAD Suite 7.1.2.9917

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی فرآیند های شیمیایی و پالایشگاهی
  • نسخه :Version 7.1.2.9917
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Chemstations
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از کاربرد های موثر کامپیوتر در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، شبیه سازی واحد های مختلف بوسیله نرم افزار های خاص است. این زمینه با توجه به جو رقابتی بازار های جهانی و نیز حرکت هایی که در زمینه افزایش بهره وری تولید، استفاده هرچه بهتر از منابع و کاهش هزینه ها مشاهده می شود، طی سال های اخیر رشد چشمگیری یافته است. CHEMCAD مجموعه ای قدرتمند و یکپارچه در زمینه شبیه ‌سازی فرآیند های شیمیایی، انجام آزمایش های شیمی ،فرآیند های پتروشیمیایی و پالایشگاهی بوده و برای طراحی و تحلیل فرآیند‏ های شیمیایی در صنایعی مانند کشف ذخایر نفت و گاز، تولید و پالایش، فرآوری گاز، مواد اولیه و مواد شیمیایی خاص، مواد دارویی، سوخت ‏های زیستی و ساخت تجهیزات به کار می‌رود. این برنامه دارای کتابخانه ای عظیم از داده های شیمیایی، فرمول ها و روش ها، اجزای شیمیایی، داده‌های ترمودینامیک و واحد‏های عملیاتی است که همگی به روز و مطابق با استاندارد های جهانی است تا کاربر بتواند به راحتی و با اطمینان انواع فرآیندهای شیمیایی را در حالت های پایدار و پویا شبیه‌سازی کند.

این مجموعه شامل ویژگی هایی است که کاربر بنا بر نیازش قادر به توسعه و استفاده از آن ها است که این قابلیت باعث انعطاف پذیری بیشتر و کاهش قیمت ها می گردد. این مجموعه شامل ابزار هایی از جمله CC-STEADY STATE برای شبیه سازی فرآیند های شیمیایی که شامل کتابخانه ای از ویژگی های شیمیایی است، CC-SAFETY NET برای شبیه سازی و تحلیل سیستم لوله کشی و اتصالات، CC-BATCH جهت شبیه سازی برج تقطیر، CC-DYNAMICS جهت شبیه سازی حالت پایدار برای انجام آزمایش های پویا، CC-FLASH برای محاسبه خواص فیزیکی و تعادل فاز و CC-THERM برای طراحی مبدل های حرارتی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CHEMCAD:
- قابلیت ارتباط با نرم افزارهای محساباتی مهندسی شیمی
- دارای بانک اطلاعاتی شامل به روزترین تکنیک های مهندسی شیمی
- دارای تجهیزات کامل در زمینه‌های مختلف علم شیمی
- قابلیت جستجو و دسترسی آسان به قسمت های مختلف نرم افزار
- مقایسه‌ اقتصادی فرآیند‏ها و انتخاب گزینه ایده‌آل
- دارای واسط کاربری ساده با قابلیت سفارشی سازی بالا
- برآورد توان مبدل‏های حرارتی
- کنترل و تحلیل جریان و فشار در شبکه ‌‏های لوله‏‌کشی
- امکان بهینه‌ سازی فرآیند ها و شناسایی چالش ها
- قابلیت تعامل با نرم افزارهای آفیس و بانک های اطلاعاتی XML برای دریافت و ارسال داده‌ ها
- و ...

Description

CHEMCAD is an integrated suite of intuitive chemical process engineering software. It has the power and tremendous range of capabilities to meet an engineer's chemical process simulation needs, from day-to-day challenges to large, multifaceted projects.
CHEMCAD is scalable and allows users to purchase only the features they need for a specific industry and process, enabling them to create their own customized version. Each module in the suite can be purchased separately and all modules work together within the same interface, resulting in maximum flexibility and affordability.CHEMCAD’s extensive library of chemical data, formulae, and methods is benchmarked against real-world data and industry standards to provide users with the latest information they need to do their jobs. For this reason, new features are added to CHEMCAD on a regular basis.

Here are some key features of "CHEMCAD":
- User-customizable panes
- CHEMCAD Explorer pane to make navigating simulations easy
- Workspace to create and work with process flow diagrams (PFDs)
- Palette pane for easy drag and drop of unit operations, text, and symbols
- Message pane makes it easy to see diagnostics as you work with a simulation
- Toolbar makes common tasks easy to access

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری