Concepts Nrec Suite 8.5.X

Concepts Nrec Suite 8.5.X

  • کاربرد : جهت طراحی پیشرفته توربوماشین‌ها
  • نسخه :Version 8.5.X
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Concepts NREC
  • سال تولید : 2018

توضیحات

به عنوان بزرگترین شرکت تولید و طراحی انواع توربوماشین‌ها شناخته می‌شود. این شرکت صرفاً به طور تخصصی بر روی طراحی توربوماشین‌ها فعالیت می‌کند و نرم افزارهای متعددی در این زمینه وارد بازار کرده است. این نرم افزارها برای طراحی و توسعه انواع توریبن‌ها، فن‌ها، کمپرسورها، دمنده‌ها، پمپ‌ها و توربوفن‌ها کاربرد دارد و یکی الزامات مهندسی مکانیک سیالات می‌باشد. این نرم افزار امکانات بسیاری در زمینه طراحی و شبیه سازی انواع سیستم‌های ذکر شده به کاربران ارائه می‌دهد.

نرم افزارهای این شرکت برای طراحی سیستم‌ها به دو دسته شعاعی و محوری تقسیم می‌شود و برای هر قسمت، یک نرم افزار مجزا تهیه شده است. این نرم افزار قادر به طراحی کاملاً سه بعدی سیستم‌های مورد پشتیبانی بوده و می‌تواند انواع آنالیزهای FEA را انجام دهد. با کمک این نرم افزار می‌توان مقدار قابل توجهی در زمان و هزینه صرفه جویی کرد و هزینه‌های طراحی را به شدت کاهش داده و راندمان تولید را افزایش داد.

قابلیت‌های کلیدی مجموعه نرم افزارهای شرکت Concepts NREC:
- طراحی سه بعدی انواع توربوماشین‌ها نظیر توریبن‌ها، فن‌ها، کمپرسورها، دمنده‌ها، پمپ‌ها و توربوفن‌ها
- شبیه سازی و آنالیز FEA نمونه‌های طراحی شده
- کاهش زمان و هزینه‌های طراحی و تولید
- افزایش راندمان تولید و بهره‌وری
- سازگاری با سایر نرم افزار های CAD
- امکان خروجی گرفتن از نرم افزار به صورت Universal

Description

Concepts NREC is the only commercially available turbomachinery design system that encompasses and integrates the complete engineering process through a complementary suite of tools and programs for computer-aided engineering (CAE) and computer-aided manufacturing (CAM).

Integrated elements of the system include preliminary design and detailed design, plus sophisticated analyses that include rapid CFD and FEA. The system also offers best-in-class, specialized 5-axis machining software, automated optimization, and a smooth transfer of data to CAD packages.

In addition to proprietary software, Concepts NREC partners with other technology developers to offer state-of-the-art tools for cycle performance analysis, stress analysis, MDO (Multi Disciplinary Optimization) procedures, and smooth interaction with CAD packages.

- Leverage the strength of product life cycle management (PLM) solutions.
- Solutions integrate CAE/CAM tools with process management and manufacturing.
- Simulate virtual performance, reliability, durability, and lowest-cost production.
- Build, test, and refine the actual product based on standards and best practices.
- Accelerate development to best capture opportunities for market success.
- Predict product behavior for PLM, quality assurance, and process certification.
- A growing knowledge base drives rapid innovation and best-in-class products.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری