Coretech Moldex3D R14 (x64)

Coretech Moldex3D R14 (x64)

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی ریخته‌گری تزریق پلاستیک
  • نسخه :Version R14 (x64)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : CoreTech System
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از پیشرفته‌ترین نرم افزارهای شبیه سازی در صنعت ریخته‌گری بوده که به طور تخصصی برای شبیه سازی تزریق پلاستیک (Plastic Injection Moulding) طراحی شده است. این برنامه با شبیه سازی قالب‌های طراحی شده توسط کاربر می‌تواند اطلاعات زیادی نظیر شیب حرارتی قالب، تنش‌های پسماند و طول عمر قالب را محاسبه کند. این نرم افزار همچنین قادر است تا یک طراحی قالب بی‌عیب و نقص را برای شما انجام دهد، محاسباتی نظیر تغذیه گذاری، طراحی راهگاه‌ها و حوضچه بار ریز، فشار دستگاه تزریق از دیگر امکانات این برنامه می‌باشد. گرچه از این نرم افزار می‌توان در برخی از قسمت‌های ریخته‌گری فلزات مانند ریخته‌گری تحت فشار استفاده نمود ولی این نرم افزار منحصراً برای تولید مواد پلاستیکی به روش تزریق پلاستیک است.

این نرم افزار همچنین در سایر صعنت‌ها نیز کاربرد‌های ویژه دارد، برای مثال در صنعت متالورژی پودر نیز از این نرم افزار برای شبیه سازی فرآیندهای PIM استفاده می‌شود همچنین در شبیه سازی‌های پودری فلزی مانند MIM از این برنامه استفاده می‌شود.
از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به طراحی سیستم‌های خنک کننده (Cooling) در دستگاه‌های تزریق پلاستیک و Diecast اشاره نمود؛ محاسبات تنشی و ویسکوالاستیسیته نیز از دیگر قابلیت‌های محاسباتی نرم افزار است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Moldex3D:
- شبیه سازی کامل قالب‌های تزریق پلاستیک
- شبیه سازی انواع روش‌های ریخته‌گری تزریقی نظیر PIM ،ICM ،CM و MIM
- شبیه سازی ریخته‌گری دو تزریقی و کمک تزریقی
- شبیه سازی ریخته‌گری میکروسلولی
- طراحی‌های پیچیده انواع سیستم‌های راهگاهی
- انجام خودکار محاسبات تغذیه گذاری
- شبیه سازی شیب حرارتی و غلظتی در قالب
- شبیه سازی تنش‌های حرارتی و پسماند
- محاسبه طول عمر مفید قالب

Description

Moldex3D is the world leading CAE product for the plastic injection molding industry. With the best-in-class analysis technology, Moldex3D can help you carry out in-depth simulation of the widest range of injection molding processes and to optimize product designs and manufacturability. In addition, its high compatibility and adaptability have provided users with instant connection to mainstream CAD systems, generating a flexible simulation-driven design platform.

Features:
- CAD-Embedded Pre-Processing
- Superior Automatic 3D Mesh Engine
- High Resolution 3D Mesh Technology
- High Performance Parallel Computing

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری