CSC Orion 18 SP3 Standard

CSC Orion 18 SP3 Standard

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و آنالیز ساختمانهای و سازه های بتنی
  • نسخه :Version 18 SP3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری توانمند جهت طراحی و آنالیز ساختمانهای و سازه های بتنی است. با استفاده از این برنامه انواع ساختمان ها و سازه های بتنی را میتوانید با سرعت و دقت بالا طراحی کنید. برنامه به صورت کاملا گرافیکی است. تمامی المانهای مورد استفاده با سمبلهایی آشنا مثلا ستونها، تیرآهنها، اسلبها و … در برنامه وجود دارد که با در کنار هم قرار دادن و متصل کردن این المانها سازه مورد نظر را میتوانید طراحی کنید. یکی از مهمترین قسمتهای یک برنامه طراحی سازه پشتیبانی آن از استانداردهای بین المللی است. هر ساختمانی بایستی بر اساس ضوابط و استانداردهای مشخصی احداث شود تا بتواند مجوزهای لازم را برای فعالیت مورد نظر دریافت کند. این برنامه از کدهای بین المللی بریتانیا و یوروکدهای جدید حمایت میکند و در هنگام طراحی، آنالیز، پیشنهادات و چارچوب کلی بر اساس استانداردهای فوق کار میکند.

یکی دیگر از مهمترین قسمتهای این دسته از برنامه ها بخش آنالیز و تحلیلی آنهاست. اصولا بخش اعظم تفاوت در توانمندی برنامه های طراحی و تحلیل سازه به همین قسمت مربوط میشود. CSC Orion در تحلیل و آنالیز طراحی انجام شده توانایی ویژه ای دارد و تمامی قسمتهای سازه بر اساس استانداردهای مختلف و همچنین بر اساس شرایط بحرانی و سرحدی مورد آنالیز قرار میگیرند. هر جایی مشکلی در طراحی وجود داشته باشد با استفاده از علائم و رنگهای مناسب به کاربر اخطار داده میشود. تحلیلهایی که این برنامه انجام میدهد بر اساس روشهای المان محدود و مبتنی بر تحلیل فریمها است که دقت بالایی دارد. ساخت مستندات و داکیومنتهای دقیق و به همراه جزئیات در این برنامه کار آسانی است و در واقع کاربر دخالت چندانی در تولید این مستندات ندارد. هر تغییری که در طراحی اعمال میکنید دقیقا در مستندات منعکس میشود. این برنامه با سایر برنامه های مهندسی مانند Autodesk Revit نیز سازگار است.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری