EFICAD Swood 2016 SP4 for SolidWorks 2010-2017 (x64)

EFICAD Swood 2016 SP4 for SolidWorks 2010-2017 (x64)

  • کاربرد : پلاگینی است که توسط شرکت EFICAD برای نرم افزار سالیدورک طراحی شده است
  • نسخه :Version 2010-2017 (x64)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

پلاگینی است که توسط شرکت EFICAD برای نرم افزار سالیدورک طراحی شده است. این پلاگین امکان ساخت مدلهای سه بعدی چوب همچون کابینتها، میز، صندلی و کشوها و صتدوقها و … را به کاربران میدهد. برای کار با این پلاگین، بعد از ایجاد پروژه، فریم مورد نظر را از کتابخانه این پلاگین انتخاب و به محیط پروژه درگ میکنید، با استفاده از SWOODBox میتوانید باکسهای اسمبل شده ای کنار هم داشته باشید، دراورها و قفسه های مختلف را ایجاد کنید. اتصال بین اجزای مختلف نیز به صورت هوشمندانه و ساده انجام میگیرد. در هر مرحله از پروژه امکان تغییر پارامترهای مختلف را داید و میتوانید طبق صلاحدید خود بخشهای مختلف پروژه را تغییر دهید.با استفاده از سالیدورک و نرم افزار SWood، در واقع شما یک سیستم CAD سه بعدی قوی برای صنعت چوب دارا میباشید.

با استفاده از این محصول امکان ساخت مسیرهای 5 محوره بهینه فراهم است، این برنامه با تحت پوشش قرار دادن بیش از 20 کشور مختلف در سراسر دنیا توانسته است تا جای خود را در صنعت چوب پایدار کند. شرکت EFICAD بیش از 20 سال در کار توسعه راه حلها و محصولات مرتبط با CAD/CAM برای صنایع چوب است، این شرکت در سال 1989 شکل گرفت و تجربه تولید خود را در حوزه محصولات آموزشی شروع کرد. سال 1991 کمپانی SCM از این شرکت درخواست کرد تا راه حل CAM جدیدی برای یکی از NC روترهایش در فرانسه طراحی کند، بعد از سالها کار و مدیریت ماشینهای NC در سال 2001 این شرکت موفق شد تا اولین راه حل یکپارچه CAM را برای محیط سالیدورک طراحی کند. بر اساس همین تجربه و تجربیات بعد از آن، EFICAD توانست تا در سال 2010 راه حلی کامل در صنعت چوب تحت عنوان Swood را نیز به بازار عرضه کند که تا کنون موفقیت بالایی داشته است.

Description

SOLIDWORKS SWOOD is a set of professional solutions for the furniture industry, to improve the process of designing and manufacturing furniture. SWOOD has two modules:

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • Mahdi
    (12:58)   1397/12/10
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    درود
    هیچکدوم از این لینک ها دانلود نمیشه.
    به این برنامه نیاز دارم
    لطف کنید لینک دانلود رو اصلاح کنید و برام بفرستید.
    سپاس

بارگزاری